Gå til innhold

Problemer med USB tilkobling til Nokia N70

Anbefalte innlegg

ARRGGHH!

Har nettopp innstallert Pcsuite til min nye nokia n70. Men når jeg skal koble til telefonen med den medfølgende CA-53 USB kabelen så får jeg bare beskjed om at det har oppstått en feil under tilkoblingen... Istedetfor den sedvanlige "ka-pling" lyden som kommer når jeg kobler til eksterne komponenter kommer det en "krrrrrrrr" lyd også...:p Irriterer meg vanvittig over at jeg ikke får benyttet meg av pcsuite. Kjøpte telefonen på elkjøp, og kundeservice der er jo som kjent like underholdende som å lete etter årgangsavføring i kloakksystemet. KAN NOEN KYNDIGE, SNILLE MENNESKER DER UTE VÆRE SÅ SNILL Å HJELPE MEG FØR N70EN GÅR RETT I VEGGEN!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telebutikken to the rescue!! :D

Den ra-ta-ta-ta-lyden som kommer når du kobler til telefonen via USB betyr vanligvis inkompatibilitet med annen hardware. Prøv å koble fra alt av andre usb-enheter og sjekk hva som skjer da. Prøv også å koble den rett inn i en port i PC'en, ikke via en usb-hub (i hvert fall ikke en som ikke har ekstra strømtilførsel).

Hvis ingen av disse tipsene fungere, slår du (midlertidig!!) av antivirus-programmer du måtte ha kjørende. Norton Internet Security, for eksempel, er kjent for å gjøre mye rart.

Fremdeles ikke noe liv? Lag en ny bruker på maskinen og start opp med denne brukeren. Fungerer det der? I så fall er det noe programvare du kjører på din bruker som gjør at det henger.

No luck? -Prøv på en annen pc hos nabo, jobb eller nærmeste (kyndige!) forhandler.

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...