rusle Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Veldig ofte så blir det stilt spørsmål som er besvart tidligere og er man for lat til å lese igjennom alle tidligere diskusjoner så blir det gjerne til at man spør om ting som er besvart tidligere. Det jeg ønsker for å begrense dette er en egen søkemotor som leter igjennom forumet for meg. Hvis det lar seg løse helt praktisk da. Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Det fins da allerede! Klikk på "søk"... Eller her: http://forum.overklokking.no/search.php (søk på overklokking fungerer på alle forumene - hardware, gamer, digitalkamera...) Mvh. yummy, moderator. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-13 03:12, rusle skrev:Veldig ofte så blir det stilt spørsmål som er besvart tidligere og er man for lat til å lese igjennom alle tidligere diskusjoner så blir det gjerne til at man spør om ting som er besvart tidligere.Det jeg ønsker for å begrense dette er en egen søkemotor som leter igjennom forumet for meg.Hvis det lar seg løse helt praktisk da. hehe, han ahr tydelighvis ikke lest på menyen til venstre :wink: Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Litt invalid klage det der ja... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hey, vi har da alle vært newbees en gang. :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: tunefish skrev (2002-09-15 13:49):Litt invalid klage det der ja... Nåja han har bare 6 poster i forumet, Du lærer ikke alt på en dag. Ting tar tid vet du. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Legg til en søkeboks på venstre side med default verdier, så blir søkefunksjonen lettere å få øye på og man sparer et helt tastetrykk hver gang man skal søke med standard innstillinger: ... ... Hjelp Logg inn "enkel søkeboks" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå