knuti@ Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg sliter med å få kopiert over alle sangene jeg har på min iPod (4.gen) over til pc`n. Det er jo veldig enkelt å kopiere eller legge til sanger inn på iPod`n i iTunes, men den andre veien fungerer det ikke likedan. Jeg får aldri opp "lim inn-funksjonen" etter at jeg har kopiert en sang på iPod`n, og skal legge den til i ei spillesliste på pc`n. Jeg får verken kopiert eller eksportert. Har sett litt på dette synkroniseringsfunksjonen, men utfra det jeg ser der, så blir iPod`n synkronisert opp mot pc`n, og ikke motsatt. Dette vil jo medføre at alt på ìPod`n blir slettet, og det blir krise Noen som kan hjelpe meg? Mvh Knut Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dette har vært oppe mange ganger før. Men siden du er ny; Det går ikke å sende sanger fra iPod til PC i iTunes. Du kan bruke ett program som heter MediaMonkey det ligger her Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Eller ephpod, eller copypod. Lenke til kommentar
chris Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Mitt problem er det motsatte, jeg får ikke sanger til å legge seg i mapper fra PC til iPod, hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Legge alle sangene inn i iTunes, og oppdatere iPoden derifra. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Mitt problem er det motsatte, jeg får ikke sanger til å legge seg i mapper fra PC til iPod, hva må jeg gjøre? 5493323[/snapback] Kan du forklare deg litt nærmere hva problemet er? Etter det du sier kan jeg tenke meg at dette er hva som må gjøres; iTunes - Rediger - Instillinger - iPod og merk av manuell oppdatering av spor og spillelister. (iPod må være koblet til) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå