Rockna Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 skal bynne på vidregående i år å må ha en bærbar pc...pcen skal brukes til skolearbeid musikk...ikke til spill Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvor mye vil du betale for en pc? Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvis du kjøper brukt så sparere du den del. men til skole arbeid så anbefaler jeg ikke en dyr bærbar. Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 er jo et halvt år til, og da ville jeg ventet til sommerferien med og kjøpe meg ny Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Skal oxo begynne på videregående til høsten så jeg skal ha en 10 eller 12 tommer pc. Digg de er assa liten som en skole bok. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 er jo et halvt år til, og da ville jeg ventet til sommerferien med og kjøpe meg ny 5492401[/snapback] må si meg enig, ikke så mye vits å titte på PC nå hvis du ike skal ha før om 5-6mnd uansett.. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Mine to cent: Til skolebruk (da tenker jeg Word og internett, ikke filmskolestudent) duger det meste. Da ville jeg ha satset pengene på en god skjerm med den oppløsningen du tror du vil trives best med over mange timer. Siste og beste CPU er ikke så viktig med tanke på at du ikke trenger NASA ytelse, men om du tenker å bruke den mye på batteri, så se etter en strømsparende prosessor à la Pentium M i steden for Pentium 4 f.eks. Her er det selvsagt også en fordel å sjekke maskinens oppgitte batteritid om dette er et tema. RAM messig kan du sikkert klare deg med 256, men skal du surfe internett, skrive hovedoppgave og høre musikk samtidig som du laster ned musikk, vil du ikke angre på å spytte inn et par hundrelapper for å få 512MB. Trådløst nettverk kan også være en fordel om den har innebygget om du liker å sitte på cafè og jobbe. Rask harddisk og skjermkort vil du ikke savne, så spar penger der. Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Hvor mye vil du betale for en pc? 5492174[/snapback] 6000 til 8000kr..... Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Mine to cent: Til skolebruk (da tenker jeg Word og internett, ikke filmskolestudent) duger det meste. Da ville jeg ha satset pengene på en god skjerm med den oppløsningen du tror du vil trives best med over mange timer. Siste og beste CPU er ikke så viktig med tanke på at du ikke trenger NASA ytelse, men om du tenker å bruke den mye på batteri, så se etter en strømsparende prosessor à la Pentium M i steden for Pentium 4 f.eks. Her er det selvsagt også en fordel å sjekke maskinens oppgitte batteritid om dette er et tema. RAM messig kan du sikkert klare deg med 256, men skal du surfe internett, skrive hovedoppgave og høre musikk samtidig som du laster ned musikk, vil du ikke angre på å spytte inn et par hundrelapper for å få 512MB. Trådløst nettverk kan også være en fordel om den har innebygget om du liker å sitte på cafè og jobbe. Rask harddisk og skjermkort vil du ikke savne, så spar penger der. takk for hjelpen dette var til stor hjelp Håper dette var til hjelp. 5493487[/snapback] Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Mitt forslag: Acer AS 3023WLMi/AMD Sempron 3000+/15,4"CB/512MB/60GB/DVD-DUAL/WL/ATI-X600-XP-Ho 7995 kr Spesifikasjoner: her. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Kjøp en dell til 5000kr... funker til skole og musikk. celeron (jaja) 512 ddr II minne 40 gb 5400 disk 1280x1024 oppløsning 15" skjerm gratis frakt og rett på døra:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå