Biler_noen? Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Jeg trenger sårt hjelp med min iPod "video". Min iPod registreres ikke av iTunes. det er ikke noe logo nede i høyre hjørne (skal det det?), det kommer bare "Trygg Fjerning av maskinvare". jeg har prøvd det som apple har lagt ut på sine sider under: "My iPod shows up in Windows but not in iTunes". Noen her inne som tror de kan hjelpe meg? EDIT: jeg tror det kan være iTunes som er problemet, iPoden min registrerer det som skjer men ikke iTunes MVH skuffa Endret 24. januar 2006 av Biler_noen? Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Ingen som har noen som helst idé?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Prøvd å reinstallere drivarane og siste versjon av iTunes? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har du prøvd med Ephpod? Last ned EphPod somd u finner på google.no. Får du ikke kontakt med iPoden der, ville jeg nok tenkt at det er et driverproblem når det gjelder USB2. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har du prøvd med Ephpod? Last ned EphPod somd u finner på google.no. Får du ikke kontakt med iPoden der, ville jeg nok tenkt at det er et driverproblem når det gjelder USB2. 5490255[/snapback] Når iPoden kjem opp i Windows skal vel Ephpod også finne den? Må du forresten ha drivar for å bruke Ephpod? Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 jeg får lagt inn sanger med Ephpod men ikke filmer da..=/ Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg fikk ikke helt med meg det at den kom opp i windows... Hvilken versjon av iTunes har du? Har du skrudd på sånn automatisk oppdatering av iPoden? Da jeg hadde på det, ville iPoden rett og slett koble seg rett ut da den var ferdig oppdatert med spillelisten i Itunes. Dersom du vil skru av Automatisk Oppdatering kan du trykke på CTRL + , Bla deg frem til iPod og huke av Auto.. Oppd.. Self explanatory egentlig Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg bruker den nyeste iTunes. men der det står iPod står det bare; "Ingen iPod tilkoblet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå