-ɐMoԀ- Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hjelp Jeg sitter fast i mafia, er på museummet og skal drepe alle, da jeg har gjort det, skjer det ingen ting, mission The death of art- Sam. Har også drept Sam. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Games Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Spoiler Huh du har drept han... få se når du skal drepe sam så er du i andre etasje... Men jeg tror ikke du har drept han fordi da er gamet over så har du fått mange klips hvor dem skyter hverandre ned? Sam kan man møte etter du har drept alle folka .. du må dra på andre siden av gangen Hvor du har bra utsikt .. husker ikke helt vanskelig å forklare , men der møter du han og så skal du skyte han Som er jævlig vanskelig siden han er drit bra og når du har gjort det blir han skadet og løper mot trappen hvor vi følger etter og tar den siste skuddet på han Som Slutter og gir deg Ending filmen Som er veldig bra synes jeg :smile:) Gled deg. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Jeg er 100% sikker på at jeg har drept sam, egentlig ganske lett, men etter jeg har drept han så skjer det ikke no, har løpt hele musemummet rundt, finner haeller ingen flere og drep, og ingen ting, skjer. Satt og forska der i 4 timer i går, og nå er jeg rimelig lei av den soppen.... Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Sam er den siste du skal drepe, men for at du skal få sjangsen til å drepe han må du ha drept alle de andre først. Det skal komme en liten cutscene før du har den siste gunfighten. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Stemmer det, det blir en liten filmsnutt der de prater og skyter litt osv, blir også en savegame etter det, men da jeg har drept han så bare ligger han der, hehehe ikke så rart siden han er død. Men hva nå? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Du kan jo prøve å gå rundt på museumet noen timer til :razz: Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hos meg så avsluttet spillet etter jeg drepte Sam. Så jeg skjønner ikke helt problemet. Kanskje du har en "beta" versjon av spillet :smile: Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 oida. ikke lenge til jeg har runna spillet da. uff . det var jo så kuult! jeg er på fly plassen og skal drepe karen. er det langt igjen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Du har vel ikke instant kill cheaten på? den føkker nemlig opp det der. PS! cheating er ikke kult. ødelegger spillet fullstendig, men cheats kan være kult når du har rundet spillet på vanlig måte, og vil bare løpe rundt å skyte folk eller noe sånt [ Denne Melding var redigert av: Loomy på 2002-09-21 23:43 ] Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hallo seriøst må man vinne racet for å komme videre? Det er jo fuckings umulig hvis du ikke heter schumacher ... kom inn som nummer 12 en gang!! Send meg loaden for atter racet, gidder **** meg ikke dette Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Neida, er ikke så vanskelig.. Ro deg ned, konsentrer deg skikkelig og ta svingene ved å begynne ytterst, gå inn mot midten og ut igjen.. Da kan du holde god fart i svingene. Lenke til kommentar
Zeddy Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 hehe - ok jeg kjøper ikke dette. Høres buggy ut. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 lol. det er ikke buggy akkurat... drit bra spill. helt hekta jeg... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 lå så og si som #2 i racet konstant.. 10-12 ganger prøvde jeg. sinnsykt irriterende del av spillet som de godt kunne ha spart seg.. Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 09:58, skrev psilocybe:lå så og si som #2 i racet konstant.. 10-12 ganger prøvde jeg. sinnsykt irriterende del av spillet som de godt kunne ha spart seg.. Nei, nei, nei... dette er jo den beste delen av hele spillet! Utrolig morro! Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 09:58, skrev psilocybe:lå så og si som #2 i racet konstant.. 10-12 ganger prøvde jeg. sinnsykt irriterende del av spillet som de godt kunne ha spart seg.. Nei, nei, nei... dette er jo den beste delen av hele spillet! Utrolig morro! Lenke til kommentar
Bisleruffen Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Et par tips til racet: - I starten bør man gå kjapt ut til høyre, så slipper man de som dytter på hverandre - i speedtrap'en kjører du med full pedal oppå de rød-hvite feltene; korteste vei, på fem runder kan du ta igjen ganske mye i akkurat den delen, så lenge man ikke stopper opp noe annet sted.... Selv skal jeg prøve å drepe Sergio Morelli, hvis jeg bare finner ut hvordan man kommer inn i bygningen, har nesten skjønt hvordan...... [ Denne Melding var redigert av: Bisleruffen på 2002-09-26 19:33 ] Lenke til kommentar
Skalle1 Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 For de som har problemer med racet, kan det være en fordel å bruke joystick. Tastatur styringen i spiller er ganske dårlig. Det er fullt mulig å klare det med tastatur også. Men det tar bare litt mer trening. Tror jeg måtte kjøre den 5-6 ganger før jeg fikk det til. Irriterende, men det er egentlig et av de artigeste brettene i spillet (sålangt, ikke ferdig enda). - Ost Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Nøkkelen til å klare billøpet er at man ikke gasser mens man svinger, da går det sansynligvis bra hvis du ikke gjør noen tabber. Siste gangen jeg prøvde ledet jeg med litt over en halv runde. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 19:28, skrev Bisleruffen:- I starten bør man gå kjapt ut til høyre, så slipper man de som dytter på hverandre- i speedtrap'en kjører du med full pedal oppå de rød-hvite feltene; korteste vei, på fem runder kan du ta igjen ganske mye i akkurat den delen, så lenge man ikke stopper opp noe annet sted.... Lønner seg å legge seg rett frem bare, til venstre. Jeg bruker å smashe den røde bilen i første sving. Bare dra han opp i grusen:D Da forsvinner den raskeste bilen ut av løpet. Speedtrappen tar du innmari mye på. Gass på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå