Gå til innhold

Mafia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spoiler

Huh du har drept han... få se når du skal drepe sam så er du i andre etasje... Men jeg tror ikke du har drept han fordi da er gamet over så har du fått mange klips hvor dem skyter hverandre ned? Sam kan man møte etter du har drept alle folka .. du må dra på andre siden av gangen Hvor du har bra utsikt .. husker ikke helt vanskelig å forklare , men der møter du han og så skal du skyte han Som er jævlig vanskelig siden han er drit bra og når du har gjort det blir han skadet og løper mot trappen hvor vi følger etter og tar den siste skuddet på han Som Slutter og gir deg Ending filmen Som er veldig bra synes jeg :smile:) Gled deg.

Lenke til kommentar

Jeg er 100% sikker på at jeg har drept sam, egentlig ganske lett, men etter jeg har drept han så skjer det ikke no, har løpt hele musemummet rundt, finner haeller ingen flere og drep, og ingen ting, skjer. Satt og forska der i 4 timer i går, og nå er jeg rimelig lei av den soppen....

Lenke til kommentar

Du har vel ikke instant kill cheaten på? den føkker nemlig opp det der.

PS! cheating er ikke kult. ødelegger spillet fullstendig, men cheats kan være kult når du har rundet spillet på vanlig måte, og vil bare løpe rundt å skyte folk eller noe sånt :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Loomy på 2002-09-21 23:43 ]

Lenke til kommentar

Et par tips til racet:

- I starten bør man gå kjapt ut til høyre, så slipper man de som dytter på hverandre

- i speedtrap'en kjører du med full pedal oppå de rød-hvite feltene; korteste vei, på fem runder kan du ta igjen ganske mye i akkurat den delen, så lenge man ikke stopper opp noe annet sted....

Selv skal jeg prøve å drepe Sergio Morelli, hvis jeg bare finner ut hvordan man kommer inn i bygningen, har nesten skjønt hvordan......

[ Denne Melding var redigert av: Bisleruffen på 2002-09-26 19:33 ]

Lenke til kommentar

For de som har problemer med racet, kan det være en fordel å bruke joystick. Tastatur styringen i spiller er ganske dårlig.

Det er fullt mulig å klare det med tastatur også.

Men det tar bare litt mer trening.

Tror jeg måtte kjøre den 5-6 ganger før jeg fikk det til. Irriterende, men det er egentlig et av de artigeste brettene i spillet (sålangt, ikke ferdig enda).

- Ost

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-26 19:28, skrev Bisleruffen:

- I starten bør man gå kjapt ut til høyre, så slipper man de som dytter på hverandre

- i speedtrap'en kjører du med full pedal oppå de rød-hvite feltene; korteste vei, på fem runder kan du ta igjen ganske mye i akkurat den delen, så lenge man ikke stopper opp noe annet sted....

Lønner seg å legge seg rett frem bare, til venstre.

Jeg bruker å smashe den røde bilen i første sving. Bare dra han opp i grusen:D Da forsvinner den raskeste bilen ut av løpet.

Speedtrappen tar du innmari mye på. Gass på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...