makila Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Heihei Jeg legger ved et bilde som jeg tok i Danmark i ferien. Jeg ble ganske fornøyd og syntes det ble et ganske fint bilde. Så jeg lurte på om noen kunne si sin mening om bildet Endret 24. januar 2006 av Mariuslk Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Bildet er i og for seg ganske pent, men ikke noe mer. Det er en sjø, ville kanskje valgt en litt mer spennende vri. Hvis du skjønner. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Synes det var et pent bilde, men det er vel mest et "klassisk" motlysbilde Blir unaturlig mørkt nederst til venste på bildet, og det er ikke så fint synes jeg. Det var jo ikke sånn det så ut i virkeligheten! Lenke til kommentar
makila Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Synes det var et pent bilde, men det er vel mest et "klassisk" motlysbilde Blir unaturlig mørkt nederst til venste på bildet, og det er ikke så fint synes jeg. Det var jo ikke sånn det så ut i virkeligheten! 5489857[/snapback] Nei, det er sant Bare å komme med komentarer folkens, tar imot all slags kritikk Endret 24. januar 2006 av Mariuslk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå