firepack3 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) An error was detected on device \Device\Harddisk0\D during a paging operation. Blir helt sprø av dette problemet. Noen som har en løsning eller? Har googlet i timesvis, og funnet ut at problemet er relatert til SATA kontrolleren/IDE-driver/nForce4 på ett eller annet vis. Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939 AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2GHz Socket 939 2MB 2 x Kingston PC3200 HyperX DDR 1024MB KIT Non-ECC Ultra Low Latency (2-2-2-5-1) XFX GeForce 7800GTX 256MB GDDR3 XXX, 490MHz Hiper Type-R 580W Blå, 2 Vifter, Silent 18db, 4xSATA, ATX, SLI, 20/24pin Endret 29. januar 2006 av firepack3 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har du prøvd nye drivere til hovedkort(brikkesett)? Lenke til kommentar
firepack3 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Har du prøvd nye drivere til hovedkort(brikkesett)? 5491313[/snapback] Oppdatert alle drivere, bios. Har byttet harddisk, dvd-brenner, SATA-kabler, testet minne, cpu og PSU er i orden. Installert WinXP 10 ganger på rad, med samme resultat every time Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Når får du feilmeldingen? Lenke til kommentar
firepack3 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) En teknikker hos Asus anbefalte å avinstallere IDE driveren til NVidia. Har gjort det og maskinen er plutselig OK igjen. Etter det jeg har lest og forstått av dette, virker det som om "SATA2" har en del problemer enda. Vet at mange kontrollere og disker ikke går om hverandre når det gjelder "SATA2". Antakligvis kommer det en fiks på dette etterhvert. Utrolig mange som har dette problemet etter hva jeg så i de forskjellige fora. PS! Jeg VET at det ikke er noe som heter SATA2, derfor brukte jeg "" Endret 24. januar 2006 av firepack3 Lenke til kommentar
firepack3 Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) HELT borte ble ikke akkurat problemene. Feilmeldingen er borte, men PC'n er ikke akkurat stabil. CS:S tryner etter 1 min spilling. Virker som om det er noe tull med SATA kontrolleren på hovedkortet. Syntes det er MERKELIG at ingen andre har dette problemet, når jeg ser hvor utbredt dette egentlig er. Reinstallerte IDE-SW driverne til nVidia og problemet kom tilbake med engang Endret 29. januar 2006 av firepack3 Lenke til kommentar
firepack3 Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Utrolig at ingen har vært borte i dette.... Har byttet DVD-brenner, Hovedkort, Harddisk, SATA kabler. Testet minnet. Tatt ut minnet og testet en og en modul. Jeg blir fa## meg helt sinnsyk i hodet snart! PC'n er jo så og si ny jo!!! PLZ. Someone HELP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå