hitokiri Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Plages du fortsatt av monstre under sengen? Da er endelig løsningen som tar knekken på udyrene en gang for alle her. Les mer Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Ahh endelig er den her. Jeg har i alle år brukt en parafin lampe under sengen for å holde udyrene vekk. Nå kan jeg endelig få sove mer enn 5 minutter om gangen før jeg må skjekke at ingenting har tatt fyr. : ) Lenke til kommentar
JoSeff Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Og hvis du lurte: Ja, den kan også brukes i skapet også. Skremmer du da ikke monstrene ut i rommet? Foran skapet ville vell vært mer nyttig.. Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Ser det ut som om det har forsvunnet noe monster under sengen her eller? Neida... denne tingen ER monsteret under sengen! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Haha, denne tingen er like artig som kaktusen du kan henge på mobilen! Mulig jeg må ha en Lenke til kommentar
persandvik Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Haha, denne tingen er like artig som kaktusen du kan henge på mobilen! Mulig jeg må ha en 5494399[/snapback] Ikke akkurat en nyhet. Ikea har hatt spøkelseslamper til under hundringsen i over ett år. De er oppladbare og kobles til nettet med et strømadapter. Fåes i tre farger; blå, grønn og rød. Se i barneavdelingen. Datteren min på tre synes de funker helt fint. Ingen troll, spøkelser eller monstre å se lenger. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvor lenge varer batteriene på en slik? Hvis det er veldig lenge eller den går på strøm fra stikkontakten så kunne den vært ideell til å ha på badet om natta. Jeg hater å slå på "flomlyset" og bli blendet og miste nattesynet når jeg må opp og "tømme tanken". Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er det bare meg eller har Captain Sarcasm tatt seg en tur innom Amobil? :!: Enten har artikkelforfatteren blitt antastet av sengemonstre i barndommen, eller så har denne dingsen blitt tatt imot med så mye latter og skråblikk at en sarkastisk artikkel ikke kunne unnværes :!: Morsomste artikkelen jeg har lest på lenge, håper det komme flere sånne! :!: Og, btw, teit dings.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg