Cera Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Er et progam som lager store bilder av små bilder, ved hjelp av dotter i ulike fargeskalaer. En kan i prinsippet lage bildene så store som en vil, bildene settes sammen ved å feste sammen en rekke a4-ark. Noen som vet hva jeg snakker om og har en link? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Søk Google etter "rasterbator". Eller det er vel flere programmer som gjør det samme, så et søk etter "rasterizer" gir kanskje noen treff.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 http://homokaasu.org/rasterbator/wizard.gas?Phase=1 Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Veldig kul side! Er det noen som kjenner til programvare som gjør det samme/liknende? Selv om PS ikke lager vektoroutput lar det seg gjøre der også, men det er så innmari tungvint. Let me know then! Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Programvare som gjør det samme? Hvorfor ikke laste ned Rasterbator? Er jo programvare det, eller? Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg tenkte på programvare som gjør det samme. Savner litt fleksibilitet i rasterbator, i tillegg til å ha mulighet til å lage annet output enn PDF. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg er også intr i det. (la til i mine innlegg) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 PDF er det beste å bruke som output, da det er det beste formatet for print, noe du garantert gjør når du lager rasterbations. Det å ha en rasterbation på 20 ark liggende på maskinen er jo heller tungvint, vil jeg påstå... Skjønner at de har brukt PDF som output og ikke noe annet møkk som Word eller noe slikt.. Det å lage hver fil til bilder kunne jo forsåvidt også gått an, men jeg ser ikke poenget, da du måtte printet ut hvert bilde hver for seg... Ellers har du jo Photoshop til å gjøre det, men som du sier, tar det vanvittig mye lenger tid enn å lage i Rasterbator... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå