LarsP Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 libertarian holding 8347028[/snapback] = Awesome. Synes det har gått litt nedover i sesong 5. Temaene blir rett og slett for ubetydelige for at jeg virkelig skal klare å bry meg. Jaja, vi fikk i allefall se masse pupper i sist episode. Det er jo alltids et pluss. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har alltid lurt på hvorfor de alltid må banne, de har jo noen sabla gode poenger her og der. Men alle ukvemsordene gjør det hele litt mer useriøst, dont you agree? 5887772[/snapback] Syns det gjør det mer seriøst, fordi det viser at de gir faen i hva samfunnet sier, de prøver å si sannheten. Og det øker naturligvis underholdningsverdien betraktelig Man kan finne mange episoder på google.com sine video søk, veldig greit hvis dere vil sjekke hvordan serien er. Og det anbefaler jeg også folk å gjøre, svært tøff serie. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Hadde de fjernet banningen så kunne de jo ha kalt det for "Puppies tells the truth" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Dette er en serie som er veldig bra. tror de begynner å gå fri for interessang Bullshit å snakke om, men framdeles en bra serie. Serien har veldig mange gode poeng, og amerika trenger å vite disse poengene. eneste som er lit synd er at noen episoder er vanskelig å forholde seg til på grunn av veldig amerikanske temaer. Grunnen til at de banner, er ganske enkelt for at di kan banne. grunnen til at di viser pupper er for at di kann vise pupper. Husker godt episode "Humbug" hvor de tar for seg folk som vil forby bannskap. i hate you, dog. I'm gonna take you out to the parkinglot, and back over you with my car. I LOVE YOU DOG!! har også blitt fortalt at jeg ligner på Penn Endret 13. april 2007 av svartskog Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sjekket ut denne serien idag, og den er genial. Skal jammen kjøpe meg noen sesonger på DVD. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Massiv bump, men hey - jeg så i dag første episode av S01 og den var mildt sagt GENIAL! Om alle andre episodene holder samme kvalitet har jeg uten tvil funnet meg en ny favorittserie. Anbefales på det sterkeste!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 har sesong 1-4 på dvd, er enig i de fleste episodene dems, "and then theres this asshole" Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 har sesong 1-4 på dvd, er enig i de fleste episodene dems, "and then theres this asshole" Og ikke minst "enter this asshole". Veldig morsom serie og jeg er stort sett enig. Serien er sterk på episoder der sakene er litt svart/hvite. I enkelte tilfeller trenger man ikke være så nyansert, og da er serien jævelig bra og morsom. Men jeg synes de går på noe smeller når de prøver å være veldig bastante og unyanserte når de tar for seg ting som ligger litt mer i gråsonen. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 har sesong 1-4 på dvd, er enig i de fleste episodene dems, "and then theres this asshole" Og ikke minst "enter this asshole". Veldig morsom serie og jeg er stort sett enig. Serien er sterk på episoder der sakene er litt svart/hvite. I enkelte tilfeller trenger man ikke være så nyansert, og da er serien jævelig bra og morsom. Men jeg synes de går på noe smeller når de prøver å være veldig bastante og unyanserte når de tar for seg ting som ligger litt mer i gråsonen. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 jeg er veldig enig i episodene som handler om religion og ikke minst dødsstraff episoden, Lenke til kommentar
Mr_Valentine Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 er det noen som kan fortelle meg hvor jeg får tak i bullshit på dvd? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw/002-3...ywords=bullshit Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva synes dere om den nye sesongen? 7 Episoder som har vært på lufta så langt. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har bare sett de 2012 og videogame violence. Syntes 2012 var underholdene, men de motbeviste ikke så mye som de pleier å motbevise. Litt rart ettersom det er ett veldig enkelt tema. Videospill episoden var mildt sagt genial! Alt var perfekt med den. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Gikk på TV2 zebra kl 1 eller 2 på natta før, bare sett noen få minutter av det. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Denne sesongen har til nå vært litt varierende. Episoden "Lawns" fant jeg ikke særlig underholdende. Men til vanlig er "Bullshit" en genial serie som tar opp mange viktige temaer og selvfølgelig lager en humoristisk tvist på det hele. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har sett nesten alle episodene fra de tre første sesongene. Litt varierende hvor underholdene jeg fant dem. Jeg syntes de er morsomme, samt det er alltid kjekt å lære nye nytt. Men som flere også har påpekt så syntes jeg også at synspunktene deres kan bli litt for bastante og unyanserte. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 I'm in love!!! Så episode 2 av sesong 6, hvor Emily Rosa var med, fy faen damn sexy og damn smart, jeg tror jeg må dra til usa og begynne å stalke henne Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Herregud som de driter seg ut i "World Peace"-episoden. Penn "angriper" noen forskjellige organisasjoner som jobber mot krig, og for verdensfred. Det virker som at argumentet er at siden noen spesielt utvalgte organisasjoner er latterlige så er hele fredsbevegelsen latterlig. I tillegg påstår han at han har løsningen på hvordan man skal oppnå fred i hele verden. Løsningen han lanserer er handel.... Greit at han er en libertarianer, men hvor naiv går det an å bli? Påstanden er at siden handel er noe man gjør frivillig så vil land som handler med hverandre være i et symbiotisk forhold som er til det beste for begge, og de vil bli avhengig av hverandre økonomisk. Dette er forsåvidt greit nok, men det hindrer ikke land å gå til krig. Frankrike var Tysklands viktigste handelspartner før andre verdenskrig, men dette hindret ikke Tyskland i å angripe Frankrike. Det finnes mange slike eksempler. Det var rett og slett en pinlig episode. Endret 9. januar 2010 av Geir M 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er helt enig i at handel er en av de aler aller viktigste måtene å få fred, bare se på kina og usa, kina eier noe som 20% av alle aksjer på Dow jones, går de til krig med hver andre går hele verdens økonomien til helvete. Men jeg er ikke enig i at FN er ubruklig, FN har gjort en kjennerelt god job med å holde fred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå