duckhunter12345 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har kjøpt 7800 gtx for en stund siden... er bare halveis fornøyd fordi jeg spiller wow på 2058 X 1600 med alt ana dildall på maks dette gjør jeg med standar instillinger på skjermkorte ,det vill alså si uten overklokking. Så till problemet joda etter en stund slås skjermkorte seg av på grunn av at d blir for varmt wtf, crapp, og nei det er ikke det at eg har dårlig sys temp fordi min sys temp liger på ca 30 c hele tiden, og eg har lest om andre som har samme probb. No skall jeg skifte vifte så d jeg lurer på er om det er noen der ute som har skiftet kjøler på 7800 gtx og hvilken kjølere dere anbefaler. og hvordan er d så med min garanti på korte om eg skifter kjøler noen som vet håper på svar^^ beklager all feilskrivingen er ikke den skarpeste kniven i skuffa så håpper dere kjønner hva jeg har skrevet^^ min comp: cpu amd atlhon 64 4400x2 Skjermkort: 7800 gtx hovedkort : asus prelenium sys disk : western raptor 74 g Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Zalman VF-700 er vel et godt valg når det gjelder skjermkortkjøler, sålenge du ikke skal ha noen veldig dyr løsning, og den kjøler bra, også. Etter hva jeg har sett/hørt, ryker ikke garantien om du bytter kjøler, men om du bytter inn kortet, må originalkjøler følge med tilbake. Om du vil vite temperaturen på kortet, kan du vel se det i innstillingene for kortet, såvidt jeg vet. (Høyreklikk på skrivebordet->Egenskaper->Instillinger->Avansert->Geforce 7800GTX->Temperature Settings.) Lenke til kommentar
duckhunter12345 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Vell d eneste probleme da er at da kan man ikke kjøpe et till kort å kjøre sli senere fordi den tar opp en slott og d er jo bare trist Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Vel, du kan jo montere zalman vifta på det nederste kortet, og likevel ha et annet gtx -uten zalman vifte- kort i sli montert over denne Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 nyere versjon med heatpipe zalman vf900 skal være på hyllene i dag eller fredag, hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå