Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ny antenne til pci kort

Anbefalte innlegg

Heisann :) Har et trådløst belkin pci kort i min stasjonære pc. Synes denne har litt dårlig signalstyrke, så jeg har planlagt å kjøpe meg en ny antenne med gain. Er ikke så erfaren innenfor dette og ser til min forskrekkelse at det finnes flere typer kontakter på disse antennene som selges løst... Noen som vet hvilken type kontakt det er på et sånnt belkin kort? Er det en RP-SMA eller RP-TNC plugg jeg skal ha på denne? Eller kansje en MMXC ? :hmm: Vil http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300374&cks=PLC eventuelt være et godt kjøp...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjekk Wlanantenner

Der fikk jeg svar kjapt. Tror uansett ikke det er RP-TNC, da denne brukes på linksys sine

Ifølge belkin sine sider bruker dette kortet SMA konnektor, søk f.eks på partnummer: F5D6900

Spør support hos wlanantenner for å bekrefte hvilket adapter du kan bruke

Endret av knot
Lenke til kommentar

Hei.

På det Belkin PCI kortet jeg fant her var det ihvertfall RP-SMA.

Så da skal den antennen du linket til på Komplett passe fint, og den skal være ganske så bra i forhold til prisen. Antennen skal peke mot den trådløse routeren siden den er retningsbestemt.

Du vil nok merke stor forskjell i forhold til den antennepisken som sitter bak kabinettet ditt ja....

MVH Nettulf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...