Noomi Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Hei! Jeg har en bærbar PC som har funka fint i lang tid. Men nå har den plutselig begynt å fryse mens jeg bruker den i XP. Det som skjer er at bildet blir fortsatt synlig på skjermen, men musen og alle programmer slutter å virke. Også musikk som spilles stopper. Noen ganger kan jeg bruke maskinen i flere timer før den fryser, andre ganger fryser den etter bare et minutt. Men en ting som viser seg er at den ALLTID fryser hvis jeg skal løfte på den fra en plass til en annen. Når jeg så skal starte den på nytt hender det seg jeg bare får en svart skjerm. Hvis jeg da gir maskinen et forsiktig rist og prøver på nytt får jeg starta den igjen, helt til jeg flytter på den. Virker som det kan være dårlig kontakt noen plass? Noen som har forslag på hva som kan være galt og hva jeg kan gjøre? Jeg har prøvd å formatere og installert XP på nytt uten hell. Har også oppgradert biosen. Har tatt ut så og si alle delene jeg kan og sette dem på plass igjen uten hjelp. Håper noen kan komme med forslag... Endret 24. januar 2006 av Noomi Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvis maskinen fryser ved fysisk kontakt så er det feil med elektronikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå