j_j Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg skal brenne en kopi av win98SE som er bootbar. Jeg har kopeirt hele CDen i folder, er det bare å brenne den? blir den bootbar som den org. ? Jeg søkt litt på forumet finner ikke lign. jj Lenke til kommentar
j_j Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Må jeg ødelegge en cd fo å finne ut? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hvis du lager en iso fil av cd'en skal den bli bootbar. Du kan bruke nero til å lage imaget og brenne det :wink: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 skal du kopiere så den blir boot-bar ville jeg brukt CloneCD.. dette programmet er laget kun får å kopiere kopibeskyttete cd'er. men om du ikke har kjøpt orginalen er det _ulåvelig_ å kopiere! Lenke til kommentar
j_j Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-13 02:40, Jørgen-aa skrev:Hvis du lager en iso fil av cd'en skal den bli bootbar. Du kan bruke nero til å lage imaget og brenne det :wink: Er det to forskjellige ting dette? jeg mener å lage image eller lage en iso fil? har aldrie laget image med nero men har brukt Ghost, kan jeg bruke ghost?. og til han andre, slap av jeg har fikk win98 sammen med en maskin jeg kjøpte, men den er blitt full av riper så jeg vil lage kopi. jj Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 En ISO fil er et image av cd'en. Jeg beklager at jeg skrev litt rotete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå