TST Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Lei lange køer, lave hastigheter og registreringer for å hente ned nye spilldemoer? Gamer.no har løsningen for deg. Les mer Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 daim det var en super link Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dette var kjempebra! Noe jeg ikke forventet, men en positiv overraskelse. Jeg kommer nok til å gå litt mer på gamer.no nå og laste ned mye. Tusen takk sier jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Gamer har vel hatt både demoer og videoer lenge vel? Endret 24. januar 2006 av mushi Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Supert! Før lastet jeg ned fra Gamer.no med "bare" 250 kBps, nå går det unna i 500 gitt! Dette var et fint og stort skritt, synes jeg! Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Gamer har vel hatt både demoer og videoer lenge vel? 5490034[/snapback] En god stund, det stemmer. Men i starten hadde vi litt problemer med serveren, noe som gjorde at den på langt nær gav den ytelsen vi ønsket. Dette løste seg for noen måneder siden, og på bakgrunn av mange tilbakemeldinger den siste tiden føler vi oss nå såpass sikre på at tjeneste vi leverer er stabil. Derfor ønsket vi å reklamere litt ekstra for den, slik at nye lesere fikk det med seg, samtidig som de som opplevde problemer tidligere nå kan se at ting har forbedret seg drastisk :-) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Bra at Gamer.no tilbyr nedlasting av populære filer. Eg får riktignok ikkje så gode hastigheter som eg kan få, men det har forbetra seg ein god del. Lenke til kommentar
zapper Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tusen takk for en fantastisk rask linje, har fått 3-5 Mbyte/sek fra Uninett når jeg har lastet fra dere i det siste. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jepp, genialt! Laster ned på 8mb/s Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har brukt gamer.no til demoer en god stund, raskt, og ikke minst enkelt Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen grunn til at denne artikkelen plutselig dukket opp i dag igjen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Og hva skal hindre at serveren bare blir overbelastet og blir sirupstreig igjen? Ingen abonnement ellernoe? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Noen grunn til at denne artikkelen plutselig dukket opp i dag igjen? 5649026[/snapback] Ikke noe annen grunn en det jeg har nevnt lenger opp i tråden. Vi ønsker oppmerksomhet rundt dette tilbudet, fordi vi ønsker at filserveren skal få kjørt seg skikkelig. Hvis dere er flinke til å bruke båndbredden vår, kan vi kanskje oppgradere til gigabit-linje etterhvert :-) Og hva skal hindre at serveren bare blir overbelastet og blir sirupstreig igjen? Ingen abonnement ellernoe? 5649107[/snapback] Etter at vi fikk filserveren over på en GNU/Linux-maskin med Apache i høst har ting vært superstabilt og meget raskt. Som jeg nevner over har vi mulighet til å oppgradere til gigabitlinje hvis det skulle være behov for det. Vi har ingen planer om å kreve verken registrering eller betaling for å nyte godt av denne filtjenesten. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Gjerne oppgrader til en gigabit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg