kilogram Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 IE7-lekkasje på nettet Internet Explorer 7.0, den kommende versjonen av Microsofts nettleser, har sluppet ut på nettet. Microsoft har nå fjernet originallinkene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hm, er det bildet reelt? Isåfall ser det ut som en skikklig jalla-kopi av firefox. Regner med at designet blir brukbart tilslutt, selv om jeg neppe kommer til å bruke browseren. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det bildet synes jeg virker rotete selv om det er veldig få knapper og ting der. Hvorfor i all verden har de f.eks forhåndsvisning av to nettsider når kun den ene tab'en er aktiv? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Er menysystemet borte? Uansett så ville ikke jeg brukt noen beta fra M$. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Menysystemet er ikke "borte", de har bare gjemt det, må trykke ALT(som man gjorde før musen ble funnet opp) for å få den fram. Noe jeg har problemer med er å få fram en vanlig adresse-bar. Forventer de at alt skal gå gjennom MSN Søk? No way, Hose! Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Det bildet synes jeg virker rotete selv om det er veldig få knapper og ting der. Hvorfor i all verden har de f.eks forhåndsvisning av to nettsider når kun den ene tab'en er aktiv? 5489263[/snapback] Det kalles "Quick Tabs" som er til for å kunne få oversikt med forhåndsvisning på alle sidene du er inne på. Min oppfatning av browseren er at den er mer brukervennlig og simpel, men har likevel mange muligheter. EDIT: Telenor har tydeligvis litt vanskelig med å holde styr på nettet. Laster opp Scrnshot Endret 25. januar 2006 av briktern Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) EDIT: Telenor har tydeligvis litt vanskelig med å holde styr på nettet. Laster opp ScrnshotNoen tips på å få fram adresse-linja? Endret 25. januar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Noen tips på å få fram adresse-linja? 5493797[/snapback] Her kom den opp som default, men eg klarar ikkje å finne nokon innstillingar som lar deg endre på visninga. Virkar rart at den ikkje kjem opp hos deg. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Her kom den opp som default, men eg klarar ikkje å finne nokon innstillingar som lar deg endre på visninga. Virkar rart at den ikkje kjem opp hos deg. Sånn her ser det i hvertfall ut hos meg. Håper ikke det er ulovlig å vise bilde av IE7? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Sånn her ser det i hvertfall ut hos meg. Håper ikke det er ulovlig å vise bilde av IE7? 5495332[/snapback] Det var ikke særlig pent. Min er ikke slik, men jeg bruker bare den ofisielle Betaen på Vista. Det er lenge siden de slapp noen IE7 beta til XP, så jeg venter til den kommer. Det er kanskje en grunn til at Microsoft ikke liker at folk installerer den lekkede IE7 versjonen? Får ta med et bilde fra IE7 jeg også. Den hører til under kategorien morsomme dialogbokser. "Click Yes to continue now", mens Yes ikke er noe alternativ. Endret 25. januar 2006 av Mythos Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nei, de bildene der fikk iallefall ikke meg til å konvertere til IE igjen . Her holder vi oss til Opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå