melli123 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Jeg har hørt for, ja nå blir det vel sikkert et år eller to siden, men da hørte jeg at man ikke trengte å betale mer for de utenlandske bladene, enn hva de "egentlig" koster, og ikke det Narvesen setter som pris, noe som er mye høyere... Er det fler her som også har hørt noe om dette?Stemmer det? mvh Vegard Melsom Endret 24. januar 2006 av VgaR Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Stemmer neppe. Tenk over det... skal du ikke betale mer for utenlandske varer i andre butikker heller da? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 joda, men det som er spesielt med bladene, er at de allerede er prisa. Det står allerede en pris på dem hvor mye dem skal koste... det gjør det ikke på andre varer... mener å huske det var FBI på NRK som sa det, men jeg er ikke 100% sikker Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvis de er priset i NOK, så er det nok den prisen som skal gjelde. Hvis du tenkte på priser i $ eller £, så kan du nok ikke bare gange med dagens kurs, det koster tross alt litt i import/distribusjon også. Men utenlandske blader er generelt svindyrt i Norge, hvertfall de engelskspråklige. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 kjøper du så mange utenlanske blader at det egentlig gjør noe? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 kjøper du så mange utenlanske blader at det egentlig gjør noe? 5489828[/snapback] Jeg kunne tenkt meg å kjøpe utenlandske blader om de kostet under 100 kroner, helt sinnsyke priser. :S Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 den prisen bladene er priset i forutsetter salg av bladet i det landet det kommer fra. det er bare naturlig at det er dyrere når narvesen selges det. (de må jo tjene litt på at de importerer og distribuerer disse bladene). Hvis du kjøper VG i Spania så er jo den litt dyrere enn hva den koster her i Norge.. det blir akkurat det samme.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 narvesen må betale ekstra for å inportere bladene noe som gjør at bladene så blir dyrere. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Computer Arts Projects til 149,- er litt vel dyrt, synes jeg. Det blir ikke til at man kjøper hver måned. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det er jo såpass dyrt at du skal ikke kjøpe så mange bladene før det kan lønne seg å abonnere på bladet istedenfor. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Ja det kan godt hende at alle dere har rett, men jeg mener bare å huske at FBI på NRK sa noe om detta for et par år siden... Takk for hjelpen alle sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå