V-by Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei. Jeg har lyst til å ta lærlinstiden min i forsvaret, og lurer på om det er noen her som har gjort det, og lurer på hvordan det er å gjøre det, og om det er å anbefalle. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har tenkt på det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvis det er noen her som har erfaring fra det så hadde det vært kjekkt å få hørt litt om hvordan det er ja. Går selv IKT nå, men tror det blir almenn påbyggning neste år og så kanskje enn annen utdanning i forsvaret. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har alltid hatt litt lyst til å ta en uttdanning i forsvaret, også tar jeg også førstegangstjenesten i samme slengen. Sendte en mail og fikk en link: *Link* og her hvis du vil søke *Link* Men så hadde det vert greit å høre av fokl som hadde vert der, om det hadde vert gøy. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg synes det høres dritt ut, men det er bare meg. Daniel Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvordan fungerer dette Har også litt lyst til dette nemmelig, men har ikke satt meg så mye inn i det. Jeg skal over fra ungdomsskole, til videre gåene skole nå til høsten.. Men dette, er det etter VGS? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 IKT i forsvaret? Blir du EK lærling da? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Hvordan fungerer dette Har også litt lyst til dette nemmelig, men har ikke satt meg så mye inn i det. Jeg skal over fra ungdomsskole, til videre gåene skole nå til høsten.. Men dette, er det etter VGS? 5491774[/snapback] Etter det jeg har skjønt, så kan du søke deg inn på dette etter fullført VK1 IKT- driftsfag. Og hva er EK lærling? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg vet om en som tok læretiden i forsvaret. Han tok alm.påbygging samtidig, og fikk dermed 4 år gjort unna på 2 år. Han fikk naturligvis unna førstegangstjenesten i samme slengen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvordan fungerer dette Har også litt lyst til dette nemmelig, men har ikke satt meg så mye inn i det. Jeg skal over fra ungdomsskole, til videre gåene skole nå til høsten.. Men dette, er det etter VGS? 5491774[/snapback] Etter det jeg har skjønt, så kan du søke deg inn på dette etter fullført VK1 IKT- driftsfag. Og hva er EK lærling? 5494220[/snapback] Elektronisk Krigføring Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Fett... Hvis noen har spilt Generals, kjenner de til de kinesiske hackerne. Jeg vil bli en slik en Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvordan fungerer dette Har også litt lyst til dette nemmelig, men har ikke satt meg så mye inn i det. Jeg skal over fra ungdomsskole, til videre gåene skole nå til høsten.. Men dette, er det etter VGS? 5491774[/snapback] Etter det jeg har skjønt, så kan du søke deg inn på dette etter fullført VK1 IKT- driftsfag. 5494220[/snapback] Noe jeg må finne ut.. Rådgivern på skolen vet sikkert Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvordan fungerer dette Har også litt lyst til dette nemmelig, men har ikke satt meg så mye inn i det. Jeg skal over fra ungdomsskole, til videre gåene skole nå til høsten.. Men dette, er det etter VGS? 5491774[/snapback] Etter det jeg har skjønt, så kan du søke deg inn på dette etter fullført VK1 IKT- driftsfag. 5494220[/snapback] Noe jeg må finne ut.. Rådgivern på skolen vet sikkert 5498077[/snapback] Spar deg selv turen til rådgiver. Det er slik som han sier, du må ha fullført VK1 IKT-Driftsfag. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Fett...Hvis noen har spilt Generals, kjenner de til de kinesiske hackerne. Jeg vil bli en slik en 5494765[/snapback] Da er neppe "datavaktmester"-linja noe for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå