sample Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei! Er det noen som kan anbefale meg en bok på norsk for webdesign, da tenker jeg på at det skal ta med innenfor noen av disse emner: Design - prosess og brief, konseptutvikling - målgruppe og bedriftsprofil, struktur og navigasjon, layout, grafikk, billedbruk og visuell stil, fargebruk, brukergrensesnitt, interaktivitet og brukeropplevelse, filstruktur Jeg så noe på www.norli.no men fant ikke noe. Mange takk. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Kjøp iallfall "Don't Make Me Think!". Ei heilt genial bok. Men ikkje kjøp på Norli, du får bøker mykje billigare på Amazon. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jepp, Amazon er best Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dette er vel ikke en bok for spesielt webdesign, men dette er en bok for all type medie design. Den boka jeg har heter Mediedesign 2.0 av Stein Holmboe Erichsen. Her lærer du om hva slags fonter du skal bruke forskjellige steder, du lærer om farger, lyd osv osv. Så her finner du litt av hvert ja. Men igjen, kanskje ikke akkurat den du ser etter? Lenke til kommentar
sample Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Kunne tenke meg å ha litt flere emner. Eller om noen som vet om kanskje 2 bøker? som dekker de fleste av emenene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå