Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan gå frem og kreve ny pc?


Anbefalte innlegg

Har en Hp Pavilion i zv5000 serien som nå har vært på reparasjon 3 ganger, den ene gangen for å skifte en tast, en gang hvor de skiftet harddisk og nå sist hvor de skiftet hovedkort, harddisk og den 512 MB ram brikka mi kom teipa på lokket så det måtte de ordne på Expert. Nå begynner harddisken å lage rare skurrete lyder, igjen! Hvordan skal jeg gå frem for å kreve en ny pc? Ønsker virkelig ikke å bruke tid og penger på denne skraphaugen etter garantien og avtalen med Infocare går ut.

 

Å hvis det skal være noe klaging over at jeg har skrevet feil, drit i å klag, eller at dere mener at jeg har behandlet pc`n dårlig for at dette skal kunne skje, den er behandlet som bærbare pc`er bør bli behandlet.

Endret av Clerion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som du har en dårlig sak hvis du vil heve kjøpet.

 

Men man kan komme veldig langt noe ganger hvis du er flink til å prate for deg :)

 

En gang nektet jeg å forlatte butikken før de ga meg pengene tilbake og det gjaldt noen som var mye mye dyrere. Fikk viljen min tilslutt etter endel timers venting og tøffe diskusjoner :thumbup:

Endret av vitamin2
Lenke til kommentar
Reglene er slik at produsenten/butikken har to forøk på å rette opp én feil, den tredje gangen kan du heve kjøpet eller kreve nytt produkt. Så vidt jeg kan se er det tre ulike feil du har vært ute for.

5488548[/snapback]

Har skiftet harddisken to ganger og den er på vei nå også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...