Clerion Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Har en Hp Pavilion i zv5000 serien som nå har vært på reparasjon 3 ganger, den ene gangen for å skifte en tast, en gang hvor de skiftet harddisk og nå sist hvor de skiftet hovedkort, harddisk og den 512 MB ram brikka mi kom teipa på lokket så det måtte de ordne på Expert. Nå begynner harddisken å lage rare skurrete lyder, igjen! Hvordan skal jeg gå frem for å kreve en ny pc? Ønsker virkelig ikke å bruke tid og penger på denne skraphaugen etter garantien og avtalen med Infocare går ut. Å hvis det skal være noe klaging over at jeg har skrevet feil, drit i å klag, eller at dere mener at jeg har behandlet pc`n dårlig for at dette skal kunne skje, den er behandlet som bærbare pc`er bør bli behandlet. Endret 24. januar 2006 av Clerion Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Reglene er slik at produsenten/butikken har to forøk på å rette opp én feil, den tredje gangen kan du heve kjøpet eller kreve nytt produkt. Så vidt jeg kan se er det tre ulike feil du har vært ute for. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Høres ut som du har en dårlig sak hvis du vil heve kjøpet. Men man kan komme veldig langt noe ganger hvis du er flink til å prate for deg En gang nektet jeg å forlatte butikken før de ga meg pengene tilbake og det gjaldt noen som var mye mye dyrere. Fikk viljen min tilslutt etter endel timers venting og tøffe diskusjoner Endret 24. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Reglene er slik at produsenten/butikken har to forøk på å rette opp én feil, den tredje gangen kan du heve kjøpet eller kreve nytt produkt. Så vidt jeg kan se er det tre ulike feil du har vært ute for. 5488548[/snapback] Har skiftet harddisken to ganger og den er på vei nå også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå