invert2k Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Denne tråden har brudd på retningslinjene og er derfor stengt. Endret 24. januar 2006 av invert2k Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Jeg foreslår at du leser retningslinjene. Du har gjort alle feilene som kan gjøres i å starte opp en tråd. Tråd rapportert. Endret 24. januar 2006 av lavizh Lenke til kommentar
invert2k Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Du kunne no bare sagt i fra istedetfor å rapportere meg... Tusen takk! Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tråden er ikke stengt. Hvorfor ikke gjør du heller ikke et nytt forsøk ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Du kunne no bare sagt i fra istedetfor å rapportere meg... Tusen takk! 5488501[/snapback] rapport betyr bare at tråden er flagget for review, slik at moderatorer vet hvilke tråder de kan komme innom for å sjekke for evt. avvik. Rediger emnelinjen og innholdet i første post til noe skikkelig, så overser nok moderatorer hele rapporten Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Denne kategorien har spesielle regler, disse kan leses på toppen av innleggene. Disse skal leses før en tråd opprettes, og i tråder som ikke følger dem, blir et innlegg med anmodning om å endre feilene lagt inn. Det er derfor totalt unødvendig å kommentere at tråden er rapportert, det fører bare til unødvendige innlegg. Rapportér innlegget, svar på det trådstarter spør om, og la moderatorer ta seg av evt. irettesetting. Trådstarter: lag gjerne en ny tråd, men les gjennom retningslinjene for denne kategorien først, og ikke bruk store bokstaver i emnetittelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg