Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 lagger det mye på live som jeg har hørt? 5493007[/snapback] Når du spiller mot amerikanere og japanesere så blir det ofte litt lagg ja, men det er jo ikke så rart. Blir bedre når du spiller mot folk i europa. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Nå har jeg prøvd det så vidt! Prøvde det i dag tidlig, og litt nå.. Synes det var et ordentlig tøft spill!! ..veldig pen grafikk!! Til dere som har spilt; Jeg prøver sånn "trenings-mode", men det er ikke alt jeg helt skjønner.. Når det f.eks står "[pilOPP] [pilOPP] [K] [K]" ..så er det jo slik "statistikk" nederst hvor det står hvilke taster jeg har trøkka inn.. Og der står jo det jeg har gjort.. blandt annet "[pilOPP] [pilOPP] [K] [K]" ..men, jeg får allikevel ikke "godkjent" treningen for dét angrepet.. Men, så plutselig så går det igjen.. Vet dere hvorfor?? ..også står det at jeg skal ta en [pil som BUER oppover] (hvis dere skjønner) .. Pila går i ei bue.. (styrespak-kontrollen, sikkert!?) ..mens jeg får bare til opp/ned, frem/tilbake og diogonalt.. hmm.. Skjønner ikke noe av dette.. Takker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Er litt vanskelig noen av de tingene ja, det kan hende du enten trykker for fort eller for sakte. Den buede pilen: ta spaken rett ned og drei den fort 90 grader opp langs kanten til høyre f.eks. Spilte forresten mot noen svensker og tyskere. Det var ikke noe lagg da så banket hvertfall en svenske Endret 25. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Blir kanskje et litt dumt spørsmål, men er det noen plass i Trondheim jeg kan få tak i DOA4 til under 599,- (spiderman, spaceworld). Hvor mye koster det på elkjøp feks? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Blir kanskje et litt dumt spørsmål, men er det noen plass i Trondheim jeg kan få tak i DOA4 til under 599,- (spiderman, spaceworld). Hvor mye koster det på elkjøp feks? 5522802[/snapback] Vet ikke hvordan det er i trondheim men jeg bor litt utenfor asker og har sett spillet i mange butikker før helgen......bla spaceworld (599) Elkjøp pleier å være billigst men de er i mange tilfeller fryktlige trege med å fåspill nyheter........ :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå