Gå til innhold

[Xbox360] Dead or Alive 4 - Kommet til Komplett.no


Bone

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
lagger det mye på live som jeg har hørt?

5493007[/snapback]

Når du spiller mot amerikanere og japanesere så blir det ofte litt lagg ja, men det er jo ikke så rart. Blir bedre når du spiller mot folk i europa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg prøvd det så vidt! :) Prøvde det i dag tidlig, og litt nå.. Synes det var et ordentlig tøft spill!! :w00t: ..veldig pen grafikk!!

 

 

Til dere som har spilt;

 

Jeg prøver sånn "trenings-mode", men det er ikke alt jeg helt skjønner.. Når det f.eks står "[pilOPP] [pilOPP] [K] [K]" ..så er det jo slik "statistikk" nederst hvor det står hvilke taster jeg har trøkka inn.. Og der står jo det jeg har gjort.. blandt annet "[pilOPP] [pilOPP] [K] [K]" ..men, jeg får allikevel ikke "godkjent" treningen for dét angrepet.. Men, så plutselig så går det igjen.. Vet dere hvorfor??

 

..også står det at jeg skal ta en [pil som BUER oppover] (hvis dere skjønner) .. Pila går i ei bue.. (styrespak-kontrollen, sikkert!?) ..mens jeg får bare til opp/ned, frem/tilbake og diogonalt.. hmm.. Skjønner ikke noe av dette..

 

Takker! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er litt vanskelig noen av de tingene ja, det kan hende du enten trykker for fort eller for sakte. Den buede pilen: ta spaken rett ned og drei den fort 90 grader opp langs kanten til høyre f.eks.

 

 

Spilte forresten mot noen svensker og tyskere. Det var ikke noe lagg da :green: så banket hvertfall en svenske :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Blir kanskje et litt dumt spørsmål, men er det noen plass i Trondheim jeg kan få tak i DOA4  til under 599,- (spiderman, spaceworld). Hvor mye koster det på elkjøp feks?

5522802[/snapback]

 

Vet ikke hvordan det er i trondheim men jeg bor litt utenfor asker og har sett spillet i mange butikker før helgen......bla spaceworld (599)

Elkjøp pleier å være billigst men de er i mange tilfeller fryktlige trege med å fåspill nyheter........ :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...