Gå til innhold

[Xbox360] Dead or Alive 4 - Kommet til Komplett.no


Bone

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Det ser ut som om komplett.no har fått DoA4;

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313401&cks=PLS

 

Er det bare å bestille da, og få det på torsdag, kanskje? Kanskje onsdag til og med? :)

 

EDIT: Bestilte jeg da.. Så valgte jeg så jeg kunne hente den en gang etter klokken 15:00 (samme dag, hvis man bestilte før klokken 10:00), på Posten i Oslo.. Så får vi bare se da, om de holder hva de lover..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, spillet er skikkelig bra. Går liksom litt kjappere enn de tidligere spillene og nye kule characters. :D Online funksjonen er skikkelig bra også. Anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skal whoppe some Øyvind ass tenker jeg! =P

:!: Det kommer du nok til å gjøre for jeg er ikke noe hardcoregamer akkurat og taper mot det fleste online.

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Det ser ut som om komplett.no har fått DoA4;

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313401&cks=PLS

 

Er det bare å bestille da, og få det på torsdag, kanskje? Kanskje onsdag til og med? :)

 

EDIT: Bestilte jeg da.. Så valgte jeg så jeg kunne hente den en gang etter klokken 15:00 (samme dag, hvis man bestilte før klokken 10:00), på Posten i Oslo.. Så får vi bare se da, om de holder hva de lover..

5488441[/snapback]

 

 

koster jo 149 (+499 for spillet) kr for Postautomat Oslo ! jeg tar heller service pakke til 71 kr og venter 1 dag ekstra. vist du var så desperat hvorfor har ikke du bestilt fra utlandet? 440 kr inkl frakt

 

www.VIDEOGAMESPLUS.CA

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Blir gøy i helgen ja,bare husk en ting:DU MÅ HA 60hz TV!spillet funker ikke i 50hz.kilde xbox.com kundestøtte

5488803[/snapback]

Dette gjelder formodentlig bare for de som har importert US-utgaven for å spille den på sin europeiske maskin.

 

Ellers så er det jo rimelig dårlig; maaange som aldri kommer til å skjønne dette.

Lenke til kommentar
Blir gøy i helgen ja,bare husk en ting:DU MÅ HA 60hz TV!spillet funker ikke i 50hz.kilde xbox.com kundestøtte

5488803[/snapback]

Dette gjelder formodentlig bare for de som har importert US-utgaven for å spille den på sin europeiske maskin.

 

Ellers så er det jo rimelig dårlig; maaange som aldri kommer til å skjønne dette.

5489245[/snapback]

 

nei,det gjelder EU-utgaven,altså den som kommer i norge.virker kun i PAL60.står på xbox.com.no.support.prøvde å poste det her på det norske xbox.com.forum men det ble fjernet.. :w00t: sorry,se på Kundestøtte for xbox360.der sto det..

Endret av Lars42
Lenke til kommentar

Uffda, det var ikke bra. Jeg ser for meg en skikkelig byttestorm; det er jo tonnevis av folk der ute som ikke engang klarer 'enkle' ting som å stille inn boksen sin til 16:9-modus eller velge surround istedet for stereo i oppsettmenyen...

 

Selv så er jeg ikke så veldig gira på å måtte switche til 60hz hver gang jeg skal spille DoA, men det er vel ikke noen vei utenom. På vanlig TV så er nemlig 50hz hakket skarpere i menyene og sånn siden PAL 60 i prinsippet er NTSC-oppløsning (480 linjer mot PAL sin 575). Prøv med PGR3 f.eks. på en vanlig TV; det ser merkbart bedre ut i PAL50 enn i PAL60... Flyten er riktignok bittelitt bedre men dog.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Uffda, det var ikke bra. Jeg ser for meg en skikkelig byttestorm; det er jo tonnevis av folk der ute som ikke engang klarer 'enkle' ting som å stille inn boksen sin til 16:9-modus eller velge surround istedet for stereo i oppsettmenyen...

 

Selv så er jeg ikke så veldig gira på å måtte switche til 60hz hver gang jeg skal spille DoA, men det er vel ikke noen vei utenom. På vanlig TV så er nemlig 50hz hakket skarpere i menyene og sånn siden PAL 60 i prinsippet er NTSC-oppløsning (480 linjer mot PAL sin 575). Prøv med PGR3 f.eks. på en vanlig TV; det ser merkbart bedre ut i PAL50 enn i PAL60... Flyten er riktignok bittelitt bedre men dog.

5489673[/snapback]

 

den slår da vel bare over til 60Hz istedefor 50? det ser ihvertfall helt likt ut hos meg som når jeg kjørte PAL 50.

Lenke til kommentar
den slår  da vel bare over til 60Hz istedefor 50? det ser ihvertfall helt likt ut hos meg som når jeg kjørte PAL 50.

5489801[/snapback]

Det trodde opprinnelig jeg også, men hos meg er det synlig forskjell - i PAL sin favør (i forhold til PAL 60) - når det gjelder bildekvalitet.

 

The PAL colour system (either baseband or with any RF system, with the normal 4.43 MHz subcarrier unlike PAL-M) can also be applied to an NTSC-like 525-line (480i) picture to form what is often known as "PAL-60"

 

http://en.wikipedia.org/wiki/PAL

 

'Vanlig' PAL er 625-linjer (576 synlige) mot NTSC/PAL 60 sine 525 (480 synlige). Jeg synes de omtrent 100 ekstra linjene i oppløsning gjør mye for bildet.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Blir gøy i helgen ja,bare husk en ting:DU MÅ HA 60hz TV!spillet funker ikke i 50hz.kilde xbox.com kundestøtte

5488803[/snapback]

Dette var visstnok grunnen til at spillet ble utsatt en uke i Norge. De måtte ha på klistremerker på coverene som informerte om nettopp dette :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...