Torrevieja Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Har du noen tips og triks post det her: Her er mine flotte tips ! -Skriv svar på små lapper, ha på deg en ganske stor genser og gjem det foran ved armene. -skriv små svar på viskelær med sånn papir/skyve cover. -Skriv på en lapp og teip fast lappen under Kalkulator skyve dingsen. Så hvis lærern kommer skyv igjen eller lukk kalkulator'n funker hver gang -Ha et lite team fra før av kanskje 3 ihjørne den ene distraherer lærer'n BIG TIME og spør om masse bull så bytter de to andre og sånn. Gjør så omvent slik at han som spurte først også får svar :!: Kom med deres tips ! Jeg tar glederlig imot, selv om jeg ikke går på skole nå da tæhæ.. OI, en siste -Hvis du har feks en vannflaske, brus etc, skriv svar på innsiden av lappen og klistr på brusen igjen COME ON PEEPS ! Endret 24. januar 2006 av Ibizaonice Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tror du virkelig noen gidder å hjelpe deg å jukse? Ja selvfølgelig Du har jo klassikeren, duse-i-handa(for å skjule øynene)-å-se-konsentrert-ut-mens-du-egentlig-ser-på-prøven-til-sidemannen. Sammenrullet lapp, som du skriver ut med skriftsørrelse 3-5 ettersom hvor nøyaktig skriver du har, i pennkork - trikset. Den-store-linjalen-som-du-har-i-sekken-med-lapp-hengende-på-baksiden-som-du tar-opp-i-ny-og-ne- trikset. Obs: Skal du bruke denne bør du være av den kaldere typen hvis læreren tar seg en spasertur rundt i klasserommet. Skrive inn hele tekster på kalkulatoren trikset, dette er hvis du har av de mer avanserte kalkulatorene med flere linjers display, grafer o.l. eksempelvis en fra texas instruments som jeg har. Her har du i allefall et par ekstra tips til å gjøre deg *bedre* på skolen Det skulle vært oppfordret til å jukse på skolen da alt arbeidet en legger i jukselapper o.l. gjør at en lærer stoffet bedre enn de fleste Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Yo ! Jeg glemte og skrive på pulten med litt svak bly og viske det ut senere trikset !! Det funker fett. Bare undersøk når vaskehjelpen vasker på skolen. Og gjør det dagen før. Skrev opp hele naturfag formelen en gang jeg =) KOM MED FLER A ! Lenke til kommentar
Andrey Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 eller bare les in på en mp3 spiller, å ha på deg hetta. Funker bestandi Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Skriv stikkord på innsiden av øyelokkene dine...gjør leksene dine gutt Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 eller bare les in på en mp3 spiller, å ha på deg hetta. Funker bestandi 5489010[/snapback] HAHA !! :!: Den var faktisk meget bra. Har tenkt på det før, men da må du drive og spole osv ! Du vet jo aldri hvordan spørsmål du får, og det du har lest på forhånd, så det kan jo bli veldig mye spoling osv, men smart tips ja ! KOM MED FLERE ! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Legg leseboken på dass...var et par i klassen min som ble tatt med denne metoden i fjor. Læreren ble litt mistenksom når de gikk ut på dass hele veien. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Få lærer`n til å tro du er smart ved å lese på forrhånd og pugge det utenat! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det som alltid funker er å ha med seg sånne dobbeltark (som man til vanlig får på prøver), på de kan man skrive sine notater og stikkord, andre viktig ting, så det ser ut som det er en del av prøven. Man tar dette opp fra sekken ca midt under prøven og på forhånd har man skrevet "Prøve i <Fag>, pluss oppgavenumre etc. Hvis man greier å få den opp på pulten uten at noen legger merke til det, er det bare å kikke på disse arkene med masse notater, så kan man enten viske ut det som ikke relaterer seg til prøven, eller man kan bruke arkene til å skrive av det viktigste/mest relevante på de arkene man opprinnelig fikk utdelt på prøven. Alt bygger på hvordan man setter opp notatene på forhånd når man skal velge en av de to nevnte metodene. Denne har alltid funket for meg, og det læreren har ingenting å mistenke da han/hun tror det er prøvearkene du sitter å arbeider med. Det eneste som er litt problematisk med dette er at du sitter med flere ark enn du fikk utdelt, så her gjelder det å enten spørre om flere ark eller ta sjansen på at læreren ikke legger merke til noe. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Juks, nei det har vi aldri hørt om.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Juks, nei det har vi aldri hørt om.. 5496953[/snapback] Den posten bidro mye Ta med et tips også da! Deilig å arbeide Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Husker en ikke alltid det en har jobba og notert seg da? Er vanligivs sånn at det en leser, skriver litt om, det husker en på prøven uansett. For litt motivasjon er det bare å lage jukselapper av hele pensumet. I lesefag er det lurt å sammarbeide med ett par andre. Tar hvert sitt kapittel og lager sammendrag. Møtes en gang i uken hvor en forteller hverandre hva som foregikk i de ulike kapitlene. 4 personer= 4 kapitler i boka pr uke Går ikke i matte logisk nok, men for oppdelte temabøker funker det fett Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 [1] Husker en ikke alltid det en har jobba og notert seg da? [2] I lesefag er det lurt å sammarbeide med ett par andre. Tar hvert sitt kapittel og lager sammendrag. Møtes en gang i uken hvor en forteller hverandre hva som foregikk i de ulike kapitlene. 4 personer= 4 kapitler i boka pr uke 5498211[/snapback] [1] Er i allefall slik med meg og jeg har forsåvidt nevnt det alt... [2] Hva en effektivt lærer av er veldig opp til hver enkelt, noen lærer bare av å lese igjennom ting selv, andre synes det er best å ha med seg andre, enkelte er nødt til å prøve ting praktisk før de kan løse ting i teorien osv, men et godt forslag værdt å prøve ut ... Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 skriv in stoffet på pc'n og overfør det til ipoden. det funker fjell. har brukt det flere ganger, fungerer hver gang:P du trenger seff en ipod eller en annen mp3 spiller som har støtte for tekst visning da:P Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Sammenrullet lapp, som du skriver ut med skriftsørrelse 3-5 ettersom hvor nøyaktig skriver du har, i pennkork - trikset. Den har vi aldri brukt... Ellers så har vi jo lignende tips som Digital Blasters... Eller man kan skrive hardt på et ark over et annet, og ta det med... "jeg trenger litt underlag", sier du, og river tilfeldigvis ut de tre bakerste arkene... Hvorav kanskje et er "preget" med stiloppgaven... Det blir ikke helt nøyaktig men... Jeg er egentlig veldig i mot juks, men i noen fag(les: tysk) kan det jo være nødvendig. Urettferdig for de andre - men helvete heller! Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 hehe:P fikk 2 i tysk jeg. forbanna "#%#/#fag Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 vet ikke om det er så lurt og jukse. Har hørt om ett par lærere som stryker folk som har for like svar :s (lærerene vet jo hvem av de som er best...) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 hehe:P fikk 2 i tysk jeg. forbanna "#%#/#fag 5499449[/snapback] Weell, jeg har ligget godt på sekseren siden åttende, og har nå bare et semester igjen før jeg er ferdig. Kan jeg tysk? Neida... Jeg vet det, det er jævlig dårlig gjort. Men akkurat i det faget ble det til slutt nødvendig. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 hvis du har hatt 6 siden 8. hvordan kan det da være nødvendig? Lenke til kommentar
JUL Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Få prøvearket av andre i andre klasser som har hatt prøven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå