Tobba Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei! Er dette mulig? Eller må jeg ha siden til høyre eller venstre(640px bred)? Gjør dette så jeg slipper og slice bildet så mange ganger. I såfall hva stiller jeg boksen opp i mot? Håper noen kan hjelpe meg her Takk Lenke til kommentar
Nicci Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Forventer du svar så må du nok forklare problemet litt bedre Lenke til kommentar
norst1 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg forstår ikke helt problemet ditt, men dersom det handler om å midtstille alt innhold på en side der du ikke kjenner oppløsningen til brukeren, er det enklest å pakke hele innholdet inn i en <div> tag. Dersom innholdet ditt er 640px i bredden setter du følgende i CSS: left: 50%; margin-left: -320px; Innholdet vil da være midtstilt uansett oppløsning. Alt som inngår i denne <div> taggen må arve posisjoner fra denne (position: relative; eller noe sånt....) Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg forstår ikke helt problemet ditt, men dersom det handler om å midtstille alt innhold på en side der du ikke kjenner oppløsningen til brukeren, er det enklest å pakke hele innholdet inn i en <div> tag. Dersom innholdet ditt er 640px i bredden setter du følgende i CSS: left: 50%; margin-left: -320px; Innholdet vil da være midtstilt uansett oppløsning. Alt som inngår i denne <div> taggen må arve posisjoner fra denne (position: relative; eller noe sånt....) 5494571[/snapback] et annet alternativ er å sette margin-left til f.eks 25%, og margin-right til 25%. Da vil siden bli midtstilt. Nå har du altså to metoder til å løse problemet ditt, hvorav den første i tillegg lar deg bestemme bredden på det feltet som vises.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå