eQu Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Hei! Når jeg skulle starte opp pcn etter at jeg kom hjem fra jobb her en dag, brukte den 15min (har tatt tiden flere ganger) på å komme dit hvor jeg skal velge brukerkonto. Og det har den gjort siden. Uke siden første gangen. Den står stille på det Packard Bell bildet hvor jeg kan trykke på f.eks "ESC - Switch Screen" pluss knappene F1 - F8 for BIOS og BOOT.. Ble litt uklart forklart:) Men da jeg kommer inn oppfører den seg som ingenting skulle skjedd! Men det hele begynner å bli sinnsykt irriterende! Kan det ha noe med .NET Framework å gjøre? Får en meld hver gang jeg skal restarte maskina om at programmet ikke svarer... Maskina oppfører seg slikt hver gang jeg skal restarte og starte den opp! Men ikke når jeg skal slå den av... Noen som kan hjelpe? Endret 31. januar 2006 av eQu Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Kjør noen diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
eQu Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Takker! Er i gang med noen programmer nå. Vet ikke om mange av de programmene, men får vel prøve disk check kanskje..? Lenke til kommentar
eQu Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg fikk "13 Errors", og de var fordi diskcheck fikk "acsess denied" på 13 av system filene. Lenke til kommentar
Main Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei! Jeg har akkurat det samme problemet som deg , men jeg kunne ikke finne noe passende program på den siden. Kunne du gitt meg et hint om hva du måtte gjøre for å fikse problemet? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå