Archeron Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) innimellom og ganske ofte når jeg kobler min ipod 5g til via usb'en kommer det øyeblikkelig opp melding om "unsafe removeal of device", som når jeg glemmer å mate ut usb-minnebrikker eller forsåvidt ipoden... men når dette først skjer en gang, så skjer det hele tiden! om jeg kobler pod'en til og forlater dataen kan jeg komme tilbake en time senere med 50-100 slike beskjeder! det går da altså ikke ann å gjøre noe med pod'en når dette skjer, og itunes finner den ikke (dvs, den finner den av og til, men den blir uansett "koblet fra" så fort at jeg ikke kan gjøre noe). en kjapp reboot fikser som regel dette, men jeg skjønner ikke hva problemet kan være! jeg har prøvd flere usb-porter, men det hjelper lite. har ikke noe statistikk på dette fenomenet mitt, men jeg vil anslå det skjer ca 20-40% av gangene jeg kobler til, og det er ganske mye. spesielt når man ikke har annen strømkilde... pod'en vil forresten heller ikke lade når dette skjer... noen som har merket dette, eller noen ide om hva det kan være? tilleggsopplysning: kjører win2000 edit: skriveleif Endret 24. januar 2006 av Archeron Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 ingen som har noe idé om hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå