sveintoreahus Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg skal feire 18år om ikke så lenge å har tenkt å stelle i stand en fest. hvilke tema går det å ha på festen? har tenkt litt på "negerparty" (alle dresser seg opp i negerklær og maler seg svarte i annsiktet) Kom med forslag! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Oh, oh jeg har et supert tema: Dere kan alle late som dere er alkoholikere og drikke dere kaura fulle Dere kunne jo ta et metro party..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hva med alle-drikker-seg-fulle-og-feirer-bursdagen-din-party? 1 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hva med alle-drikker-seg-fulle-og-feirer-bursdagen-din-party? 5488338[/snapback] den er fin Unskyll, mn hvrodan kom u på dt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Få tak i noen jernrør som går fra gulv til tak, mal dem svarte og be alle kle seg isort og hvitstripete klær så kan dere ha jailhouseparty Lenke til kommentar
pakke Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Påsken for noen år siden hadde vi Hawaiifest. Alle stilte med hawaiiskjorte/bermudashorts/bastskjørt/etc i freske farger. Vi guffa opp varmen i leiligheta sånn at det ble rundt 40 grader og satte noen kasseroller med vann oppå peisen, så de ble stående og koke og gjøre lufta fuktig. Vi spilte badminton og lekte med badeball og hadde grill på utsida. Vi fikk en hel del rare blikk når vi dro til nærmeste pub i -10 celsius iført de verste charterturistplaggene. Det var ekstremt moro. Anbefales. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Min erfaring er at temafester som regel går dukken da folk helst vil gå i de klærne de føler seg best i. Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Hva med alle-drikker-seg-fulle-og-feirer-bursdagen-din-party? 5488338[/snapback] vi skal jo selvsakt drikke så mye som mulig! men det hadde vært morsomt å finne på noe annet enn bare en vanlig fest. synes negerparty eller hore/hallik høres bra ut Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) 90-talls-party. Bolebukser, Yin Yang/Scorpius-hettegenser, Vanilla Ice/Kriss Kross/MC Hammer/New kids on the block/Ace of Base og lignende på stereoanlegget. Edit: kanskje ikke så kult hvis du var 2 år når 90-tallet begynte. Endret 24. januar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Min erfaring er at temafester som regel går dukken da folk helst vil gå i de klærne de føler seg best i. Jepp. Jeg hater temafester. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Pyjamasfest Kjønnskiftefest Hawaiifest Kun-en-farge-klærfest (f.eks du bestemmer at alle må bruke rosa) 20/40/60/70tallsfest gangsterfest ghettofest hore og hallikfest karnevalfest superheltfest badtastefest Her er meg fra et kjønnskiftefest: Og her er fra Ghettofest (jeg e han te høyre): Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Superheltfest med krav om at alle hokjønn går i hotpants 30-talls gangsterfest Lenke til kommentar
czr Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Den morsomste tema festen jeg har vært på var en "kjendis fest" Der var det mange stygge tryner. Osama var en slager. Tror det var tre Osama der. Og farmen Jarle var der, hvis noen husker han. Selv var jeg papparazi den kvelden. Tror også at det var et par Lara Croft`s der. Det gjorde ikke noe Lenke til kommentar
ZerXonE Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 70-talls fest Det viktigste her er å ha en bong midt i et rom, med sitteputer rundt! Hva dere røyker er opp til dere Ellers så er det også viktig å ha riktig musikk... Ikke noe trance! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nudist party 5493075[/snapback] Haha, henger meg på den Likte egentlig ideèn om 90-talls-party. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Var på en E og S fest. alle måtte kle seg ut som noe på S eller E. Einstein Soldat Skotte Salat osv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 tema fester fungerer ikke... det er mange, inkludert meg selv, som ikke gidder å kle seg ut for å være på fest og kommer derfor i helt normale klær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå