Gå til innhold

Spillverket.no: Egen kategori for Live turneringer (xbox)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel.. Slik jeg ser det er det ikke nødvendig med en slik kategori i spill-forumet. Du linker jo selv til et ypperlig sted å nettopp utfordre andre. Dette forumet er jop sogar til og med dedikert Xbox, så hva er vel bedre enn det? Så helt personlig synes jeg ikke det er nødvendig med noen egen kategori for slikt.

Men, det er som alltid TST og co. som bestemmer over dette med kategorier i spill-delen av forumet så jeg har absolutt ingen ting med dette å gjøre. Sier bare min mening ;)

Snorre :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg sier dette her nå fordi jeg ikke vet om noen andre forumer en Xbox-norge.net som har undermenyen "Live-turneringer". Jeg vet dette kommer til å bli aktuelt i fremtiden siden Sony nå uttaler at de skal komme med en onlinefunkjson som er bedere en Xbox Live.

På Xbox-norge.net er det desverre så få brukere så det blir i grunn ganske kjedelig å prøve å starte noen turneringer. Vet at vi (xbox-norge.net) har en del PDZ turneringer men det blir ganske få som blir med.

Derfor mener jeg at i fremtiden burde dette forumet satse på en slik avdeling for poster og turneringer.

Håper at noen av Moderatorne har på forumet i hvertfall GIDDER å svare på dette. Det er nemmelig ganske plagsomt å ikke få svar når man har en god idèe.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er et spesielt behov for en slik kategori på forumet vårt. Hvis det blir mange enkeltstående tråder om saken, kan vi heller revurdere det. Forumet har mange nok kategorier som det er, og hver kategori bør helst være relativt aktiv for at det skal ha noen nytteverdi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...