LarsP Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg lurer på hva straffen hadde blitt i Norge? 6 år, der 3 var gjort betinget? Sannsynligvis noe sånt. 5501378[/snapback] Pfft, de hadde blitt fremstilt som offer av samfunnet og fått milionavtale med Se & Hør. Lenke til kommentar
czr Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Noe som kunne vært fint ville vært om to sånne "Happy slappy" gjenger møttes og skamslo hverandre.. Da hadde jeg blitt happy. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Noe som kunne vært fint ville vært om to sånne "Happy slappy" gjenger møttes og skamslo hverandre.. Da hadde jeg blitt happy. 5504502[/snapback] Det ville nok ikke skjedd, for de er så feige at de bare går til angrep når de er i klart flertall. For det er jo da man virkelig er tøff Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Slik oppførsel må rett og slett knuses med hard hånd. Enhver antydning til slikt bør straffes på det strengeste. Er enig i at 12 år i slike tilfeller er rett og slett patetisk. Nå vet jeg ikke hva strafferammen i England er for mishandling med døden til følge, men kan ikke skjønne annet enn at alle involverte bør dømmes maksimalt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hva mener folket bør gjøres med nettsider/privatpersoner som sprer slike videoer? Fjerner man kanalene hvor disse filmene spres så fjerner man kanskje noe av poenget med "happy slapping". Fengselsstraffer på opptil et år synes jeg ikke er så utrolig urealistisk. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Helt enig i at nettsider/privatpersoner som støtter dette fenomenet burde straffes, gjerne med store bøter og fengselsstraff på over 1 år, hvis de viser mye. Blir nesten skremt over at folk kan drive med sånt, er utrolig kvalmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå