martbigz Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har hatt et litt merkelig problem med skjermkortet mitt nå en god stund, og har til dags dato ikke funnet en løsning på det. Når jeg starter pc'en, så kan følgende ting skje : 1. Den begynner å pipe, og påstår at skjermkortet ikke står skikkelig i. 2. Den kan boote OS'et, men vil ikke laste inn driverene. 3. Den booter normalt, og driverene blir lastet inn. Dette kan skje helt tilfeldig, enten jeg restarter PC'en, skrur den på om morraen eller whatnot. Og jeg finner rett og slett ikke feilen. Har et ATI Radeon x800Pro VIVO skjermkort, og en EPOX 8K9A7I hovedkort. Skjermkortet er et år gammelt, hovedkortet er vel et par år. noen som har noen tips? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har du sjekket at skjermkortet faktisk sitter ordentlig fast? Hva med å avinstallere driverne til skjermkortet ditt og installere de på nytt? Lenke til kommentar
martbigz Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Har formatert X ganger siden problemet begynte. Driverene har jeg testa ut det meste med, Har også sørget for å ta ut skjermkortet, blåse AGP porten ren, skrudd fast skjermkortet skikkelig. Fortsatt samme problem. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvilken strømforsyning bruker du? Lenke til kommentar
martbigz Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 En Xilence 400W strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå