CaZpeR Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Er det noen butikker i Norge som evt. importerer og selger Kool Aid? Det pulveret man mikser med vann (og evt. sukker) for så å bli verdens diggeste saft!! Noen tips om hvor man kan finne dette i Norge eller må man kjenne folk i USA som kan sende det til en? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 mener å ha sett det men husker ikke hvor... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Sjekka Deli De Luca? 5489922[/snapback] Hvor ligger det hen? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har bare vært på én selv, og den lå i Oslo. Sjekk www.delideluca.no Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Hmm.. Skal sjekke ut Deli De Luca i karljohansgata neste gang jeg er i Oslo. Er foreløpig stasjonert i Ålesund. Men skal hjem en tur (Oslo) neste helg. Så da skal jeg ta en titt. Men ingen som vet om no konkrete plasser hvor man får det? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg vet ikke, men velassorterte matvarebutikker ala Meny kan ha det utroligste bare du leter. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvis det ikke er snakk om så sinnsykt mye så kan jeg kjøpe og sende til deg. Bor i USA. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg vet ikke, men velassorterte matvarebutikker ala Meny kan ha det utroligste bare du leter. 5492965[/snapback] Har sjekket med Meny. Men har ikke funnet det der. bfisk: er ikke så livsviktig Hehe... Men takk for tilbudet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå