Forumforumforum Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det har jeg ikke sagt.. men har ikke sett noen som har det.. men jeg ville ha lagt i noen kroner og gått for shuttle! Kjent merke, mange på forumet her som har det.. og ser ut til at det passer fint med stort skjermkort i den! Det er bare et par hundre kroner forskjell! Lenke til kommentar
Sverre^ Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Det har jeg ikke sagt.. men har ikke sett noen som har det.. men jeg ville ha lagt i noen kroner og gått for shuttle! Kjent merke, mange på forumet her som har det.. og ser ut til at det passer fint med stort skjermkort i den! Det er bare et par hundre kroner forskjell! 5510817[/snapback] Okei, ja jeg satte meg et øye for shuttle i begynnelsen, men når jeg så på AOpen's barebone greide jeg meg ikke gå for shuttle Har du fått noe respons fra han du lagde handelista til da? veldig spent på den Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Nei, han har ikke skrevet mer i tråden etter han fikk forslagene.. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er noen bra bærbare på http://jmdata.as/laptop2.htm . Håper du finner hva du leter etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå