Storeulv Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg skal bytte ut skjermen på "datan" til unga og kjerringa. De har en noe sliten 17" CRT som skal ut til fordel for en 19" LCD. Eneste kravet er egentlig at den har innebygde høytalere og helst da nede under skjermen pga databordet det skal stå i. Eneste jeg har sett selv er Dell 1905 FP, men det er litt vel dyr synes jeg. Er det andre modeller der ute som noen vil anbefale? Lenke til kommentar
Teater Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hei. Jeg har samlet en del skjermer til rundt 2500,- i tråden under. Du kan jo se hva du finner. Vet ikke hvilke som har høytalere, men det ser du fort. Regner med at dette er en pris i retning av hva du ser etter. (Legg gjerne inn tråd til andre skjermer hvis du finner noen jeg ikke har med) Hvilken 19” skjermer til unner 2500? Lenke til kommentar
Storeulv Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Det ene tok det andre her og vips så hadde jeg bestilt meg en Dell 2005 PW (tror det var det den het) MED høyttalere under skjemen Takk for svar i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå