The_Darkness Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei, Har begynt å trene på et treningstudio, og trener nå 3 ganger i uka, Mandag, Onsdag og Fredag. Trener for det meste styrke, men pleier å sykle som oppvarming. Frem til nå har det bare blitt mye ustrukturert trening; maksløft i hytt og pine osv, noe som umulig kan være bra hvis man ønsker et bra resultat. Så det jeg nå trenger hjelp til er å sette opp et godt treningsprogram jeg kan følge, da med hard trening mandag og fredag, og litt lettere trening på onsdag. hvis dette er å annbefale. mvh Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 har nå satt opp et "program" på måfå, har lite greie på dette, men fikk litt hjelp av Iform.no. grunnen til at dag 2 ikke er med er fordi den dagen vil jeg jobbe generelt på kondis osv, så da sykler/jogger jeg. Da får jeg atpåtill trent beinmusklaturen, to fluer i en smekk! men sikkert mye som kunne hvert anderledes på dette her, så kom gjerne med inspill, eller andre forslag hvis jeg gjør noe helt feil her. Er som sagt helt blank på dette her. the_Allmighty_program2.doc Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Du har alt for mange sett. Prøv å få øktene ned mot 45 min. Du trener sikkert 1,5 time nå, noe som blir for mye. Du har for mange sett også. Du trenger ikke mer enn 6 sett på biceps, maks. Bakside skuldre blir godt aktivert når du trener sittende roing, så det holder sikkert med 2 sett. Ticeps ser bra ut, samme gjør bryst. Synes du brudre hatt med markløft på ryggdagen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Om du har tre dager tilgjengelig så ville jeg heller fordelt treningen noe allà dette: dag 1: bryst (benkpress, skråbenk hantler, pec dec/flyes, kabel krysstrekk) dag 2: skuldre/triceps (skulderpress, sidehev, stående roing, shrugs, tricepspress, pushdowns, franskpress) dag 3: rygg/biceps (markløft, sittende roing, pulldown, rygghev, curls, scottcurls, omvendt curls) Kjør 3-4 sett med 6-8 repetisjoner og øk i vekt når du tar 8 alle 4 gangene. Bax; Jeg vil påstå at 1,5 time er grei treningsmengde. På den måten får man forbrent litt fett også. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Takker for svar. Har nå prøvd å sette opp ett program på 3 dager slik du annbefalte LarsP, og også kutte ned på noen sett. Men hva med mage? er ikke det viktig? the_Allmighty_program3.doc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå