Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Frister litt å starte en Druid eller Warlock... Hva trenger dere mest? 5521318[/snapback] Se her! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Totalt 43 horde characters i følge den der greia der Kanskje ikke helt til å stole på? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Nightkeeper tok over rollen som guildmaster idag. Jeg har rett og slett ikke tid til å spille nok her for å følge med dere Har en main jeg ikke klarer å gi slipp på enda, men jeg skal spille på Druiden også. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Frister litt å starte en Druid eller Warlock... Hva trenger dere mest? 5521318[/snapback] Se her! 5521442[/snapback] Ja? Trenger dere mest en til Warlock da? Endret 30. januar 2006 av L@xen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det har vel egentlig ikke så mye å si. Census stemmer ikke helt nei, for det er ikke alle som er pålogget hele tiden, og census "logger" bare det som er pålogget. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg startet med en Undead Warlock igår kveld rett før jeg gikk for å legge meg. Den heter Locktrius, håper jeg kan bli med i guilden =) Håper også at det aktiviteten på folket vil kansje holde litt lengere enn hva den varte på haoumrush(eller hva den het:P) både for meg og andre... Har virkelig lyst til å sette meg inn for å spille med en warlock nå. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 jeg slettet min i dag å har tenkt på å lage alliance på samme server med en kamerat ville blitt kicket anyway å jeg liker ikke horde byene =P Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 kan jeg å få ein invite ellr? Sanux, troll hunter^^ Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jeg er oxo med skal lage char no.... Lenke til kommentar
covenent Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 jeg er med jeg å. Char: Covenent UD Warlock Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hva heter guilden?? Hvem kan jeg kontakte??+ Starta en Orc Shaman akkuratt Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg var med i guilden, men jeg kunne ikke være med i den, siden jeg ikke var nok på data'n. Nå skjedde det en ulykke, så jeg ikke kunne være på data'n. Jeg har vært borte i 8 dager nå. Må bare si beklager til lederne i guilden her. Unnskyld. Her er linken til nyheten om ulykken Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (Bittelitt OT ) Hmm, viste ikke om dette :S Vel jeg spiller prest, Niradith (er i Dark Exodus ). Håper jeg får sjangsen til å spille med noen av dere i BGs og annet Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Tror guilden har sett sine siste dager... mange av leaders leavet idag, og da leavet mange av de andre også. Jeg var også en av de som leavet, så nå blir det guild search en stund Endret 2. mars 2006 av dQggl Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 jepp, guildet er så godt som dødt! mange he som spiller på Xavius? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Er vel tradisjon at de fleste HW-guilds blir oppløst? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 nei ikke no bombe akkurat ^^ Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvilke guild med en del norske i der nå da? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Starta der dagen den åpna, spilte meg bare opp til 43 siden jeg ble lei. Spilte litt med noen fra original, skal jeg være helt ærlig var de en gjeng med n00bs, og jeg kunne aldri i verden tenke meg å joine det guildet. Var også 3 stykker som joina guildet mitt og stakk etter min for å joine original ^^ Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har akkurat startet en Undead priest på Xavius. Valgte realmen fordi har lest her på forumet at en del av dere som henger innpå her skulle starte der. Men nå leser jeg altså at HW-guildet har sunket i sanden . Er det noen andre som fortsatt spiller på Xavius fra HW forumet? Kunne tenkt meg å joinet et greit guild. Har 2 karakterer på PvE realm, Nelf rogue lvl 60 og Gnome mage lvl 60. Ville prøve PvP og startet derfor en Undead prest. Gi meg en tilbakemelding da så kanksje vi treffes in-game! Undead priest: Fairless Mvh KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå