Gå til innhold

HW Horde Guild på den nye serveren Xavius (PvP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Da er jeg inne. :) Orc shaman som heter Bellurdan.

 

edit: fy F! Det er jo 350 i kø! Da blir det en annen server på meg :nei:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Alle vil være førstemann til 60 på ny server :D

 

Personlig gir jeg faen i kø, jeg vil heller spille på full server enn medium/low. Har spilt nok på server med det og det er ikke kult å måtte selge Doombringer til 25g bare fordi at folk ikke har penger på servern.

 

Økonomien suger. Mye bedre på servere med mange og aktive spillere.

 

Hva så om man må stå i kø noen minutter? Man spiller jo gjerne noen timer når man først får logget inn, og man trenger sjelden stå så jævla lenge i kø, er ikke snakk om halvtime liksom.

 

EDIT: Uansett, jeg hørte nettopp at grunnen til at det er kø ikke har noe med at servern er full å gjøre, er bare fordi de ikke vil ha så mange i starting areas samtidig. Er umulig å få gjort quests da. Så det her kommer til å gå over.

Endret av RogerWilco
Lenke til kommentar
EDIT: Uansett, jeg hørte nettopp at grunnen til at det er kø ikke har noe med at servern er full å gjøre, er bare fordi de ikke vil ha så mange i starting areas samtidig. Er umulig å få gjort quests da. Så det her kommer til å gå over.

5496712[/snapback]

 

Ikke så mange i start areas samtidlig sa du? hehe, syntes det var fryktelig fult når jeg startet i Deathknell klokken 11 i dag morges :p

Lenke til kommentar
EDIT: Uansett, jeg hørte nettopp at grunnen til at det er kø ikke har noe med at servern er full å gjøre, er bare fordi de ikke vil ha så mange i starting areas samtidig. Er umulig å få gjort quests da. Så det her kommer til å gå over.

5496712[/snapback]

 

Ikke så mange i start areas samtidlig sa du? hehe, syntes det var fryktelig fult når jeg startet i Deathknell klokken 11 i dag morges :p

5497549[/snapback]

 

Kan jo være fullt nok, men hvis de ikke hadde køer, ville det vært fullere, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...