Maynard James Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Skal vi kun satse på et Norskt guild? Eller skal vi ta inn fra andre land? Er sikkert mange andre en meg som har sans for engelsk guildchat osv Lenke til kommentar
værdama Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 hey! dette hørers inntresant ut.. jeg kommer vel til og joine vist jeg har muligheten? Ghraztok tauren druid Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Skal vi kun satse på et Norskt guild? Eller skal vi ta inn fra andre land? Er sikkert mange andre en meg som har sans for engelsk guildchat osv 5491451[/snapback] Jeg stemmer for norskt, jeg personlig syntes det er koslig med norskt guild i starten av spillet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 suger i engelsk helt norskt guild er alltid best.. alltid koselig Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Jess, da starter vi med et norskt guild, bare send meg 50copper hver elns når dere har, så mekker jeg charter, så møtes vi i orgrimmar, alle som er her Whisper shade ingame, får jeg ikke nicket så kaller jeg meg noe annet, da sier jeg fort ifra =) men, hva skal vi ha som guildname? selv stemmer jeg for Merciless eller Merciful Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jess, da starter vi med et norskt guild, bare send meg 50copper hver elns når dere har, så mekker jeg charter, så møtes vi i orgrimmar, alle som er her Whisper shade ingame, får jeg ikke nicket så kaller jeg meg noe annet, da sier jeg fort ifra =) men, hva skal vi ha som guildname? selv stemmer jeg for Merciless eller Merciful 5491538[/snapback] Samme for meg egentlig, så lenge det ikke blir slik du sa (OMFG GOLDFARMES PKLIX) så er alt greit for meg Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Frister veldig dette ja.. Synd jeg nettop har begynt på Ahn'Qiraj.. :[ *Tenketenke* Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tror jeg skal hive meg på her. Ihvertfall se ann hvordan ting går. Blir en Warlock på meg, ikke sikker på race. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Ok, jeg er med.. Grimgore - Orc Rogue Endret 24. januar 2006 av UGK Lenke til kommentar
sdn Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg er med. Blir tauren warrior eller orc hunter Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Jeg er med, hvis jeg får lov. Kommer til å spille shaman, navn, rase og kjønn er ikke bestemt enda. =P Stemmer for helnorsk guild, siden det virker som det er ganske stor interesse for dette. EDIT: Kan forresten hende jeg velger druid Endret 24. januar 2006 av MixMaster Lenke til kommentar
RogerWilco Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Helnorskt guild ja Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 jeg blir med. undead mage på meg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Troll mage ^^ Jeg er med Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Noen som vet hvordan alliance:horde-ratioen kommer til å forløpe seg? Håper ikke serveren ender som Haumarush, med lav aktivitet i BGene. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Kjenner også en som begynner på den serveren som Hunter, så bare før opp en på hunter Lenke til kommentar
Faber Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Tjah, virker interessant detta:P vurderer å mekke meg en char på servern, men kjenner ingen på dette forumet:P menmen, er litt lei av maincharn min, så blir litt morro å starte på nytt, kanskje shadowpriest eller imba shaman? kan bli kos Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg er med. Undead Warrior på meg Lenke til kommentar
CDG Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Tjah, virker interessant detta:P vurderer å mekke meg en char på servern, men kjenner ingen på dette forumet:P menmen, er litt lei av maincharn min, så blir litt morro å starte på nytt, kanskje shadowpriest eller imba shaman? kan bli kos 5493960[/snapback] Samme her.. Får se hva det blir til, lager en ny post hvis jeg finner ut at jeg skal lage en char der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå