Gå til innhold

HW Horde Guild på den nye serveren Xavius (PvP)


Anbefalte innlegg

Ja, Xavius (PvP) Kommer nå på onsdag, så jeg lurer på om det er interesse for å starte et guild her?

Jeg tenkte å starte et på Horde siden, så lurer jeg på om noen er med? Altid stas med nye servere, Har ikke noe peiling på navn enda, men det finner jeg ut hvis det er noe interesse, så er noen med?

 

Jeg starter selv klokka 11 imorgen, presis, så, whisper Sjelfrost ingame, jeg skal få klare å kapre nicket mitt på denne serveren ;b så skaffer vi 10s kjempe fort for charter

 

Dette blir da et guild på Horde siden, så de som er med, sign opp =)

 

Original guild =)

 

vi er nå 44 members xD, og jeg vil si at vi snart er fulle for warriors, har 9 stk nå, plass til 1-3 til =)

Det vi trenger nå er Rogues, Priests, Druids.

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har veldig lyst til å starte å spill igjen. Så blir kanskje på denne serveren. :p

 

Blir ikke migration til denne serveren nei, bare se her.

 

Men hadde vært kult med en stor norsk HW.no guild ja! :green:

Lenke til kommentar
Jeg bare lurte på hva som er så spennende med å starte helt på nytt igjen bare fordi en ny server blir satt opp?

5488955[/snapback]

 

Kanskje fordi man har relativt større sjangs på å få komme med i ett bra guild?

5488968[/snapback]

 

Så du vil altså starte helt på scratch igjen kun for å komme med i et bra guild?

5488972[/snapback]

 

Sa ikke at jeg ville begynne der for den grunn, jeg er veldig lei av både warrior og alliance at the moment, defor vil jeg prøve meg der litt.

Lenke til kommentar

Okei, vi kan sette opp en class list osv i første tråden om hvem som er med osv da:) dere må velge selv hva dere vil være, men Guild name? noen som har noen forslag?

 

vet selv ikke hva jeg skal være enda

 

 

Guild forslag :

 

Affliction

Merciless

Calamity

Vitalize

Truth

Ethernal

Apathy

Filthy

 

masse forslag, kom me forslag, vil bare ha et ord i navnet liksom, ikke sånne lange " OMFG GOLDFARMERS PLXPLX!"

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

3-4 venner og jeg skal starte horde der. Hører om de er med på guild.

Warriorx2, Shaman og Priest. Erfaring fra endgame-raiding (MC og BWL). Navn enda ikke bestemt.

 

Først og fremst pga. evig dårlig køtider til BGs for alliance på serveren jeg har mainen min, noe som gjør at den ikke er egnet til annet enn pve-raiding.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...