Maynard James Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Ja, Xavius (PvP) Kommer nå på onsdag, så jeg lurer på om det er interesse for å starte et guild her? Jeg tenkte å starte et på Horde siden, så lurer jeg på om noen er med? Altid stas med nye servere, Har ikke noe peiling på navn enda, men det finner jeg ut hvis det er noe interesse, så er noen med? Jeg starter selv klokka 11 imorgen, presis, så, whisper Sjelfrost ingame, jeg skal få klare å kapre nicket mitt på denne serveren ;b så skaffer vi 10s kjempe fort for charter Dette blir da et guild på Horde siden, så de som er med, sign opp =) Original guild =) vi er nå 44 members xD, og jeg vil si at vi snart er fulle for warriors, har 9 stk nå, plass til 1-3 til =) Det vi trenger nå er Rogues, Priests, Druids. Endret 26. januar 2006 av Shade22 Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Spennende forslag=) kunne virkelig tenke meg og være med på det, men kommer det til og være Migration på den serveren? hvis det blir det så gidder ikke jeg. også kommer jeg nok til og spille alliance. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har veldig lyst til å starte å spill igjen. Så blir kanskje på denne serveren. Blir ikke migration til denne serveren nei, bare se her. Men hadde vært kult med en stor norsk HW.no guild ja! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg blir med å starte horde der Dønn lei av alliance akkurat nå... Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg bare lurte på hva som er så spennende med å starte helt på nytt igjen bare fordi en ny server blir satt opp? Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 ny steming.. evig digg å starte på nytt liksom.. Er med om dere skal spille på horde side Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg bare lurte på hva som er så spennende med å starte helt på nytt igjen bare fordi en ny server blir satt opp? 5488955[/snapback] Kanskje fordi man har relativt større sjangs på å få komme med i ett bra guild? Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg bare lurte på hva som er så spennende med å starte helt på nytt igjen bare fordi en ny server blir satt opp? 5488955[/snapback] Kanskje fordi man har relativt større sjangs på å få komme med i ett bra guild? 5488968[/snapback] Så du vil altså starte helt på scratch igjen kun for å komme med i et bra guild? Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 ny steming.. evig digg å starte på nytt liksom.. Er med om dere skal spille på horde side 5488962[/snapback] Det som er synd er at i 9/10 tilfeller der noen her på forumet prøver å få med folk på å starte på nytt så koker det vekk etter en 20-25 leveler. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg bare lurte på hva som er så spennende med å starte helt på nytt igjen bare fordi en ny server blir satt opp? 5488955[/snapback] Kanskje fordi man har relativt større sjangs på å få komme med i ett bra guild? 5488968[/snapback] Så du vil altså starte helt på scratch igjen kun for å komme med i et bra guild? 5488972[/snapback] Sa ikke at jeg ville begynne der for den grunn, jeg er veldig lei av både warrior og alliance at the moment, defor vil jeg prøve meg der litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Drar til byen og kjøper et gamecard i dag jeg da! Det blir horde? Hvilken classe skal jeg velge? Har litt lyst på en priest eller mage. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det hørtes gøy ut! Er med jeg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Okei, vi kan sette opp en class list osv i første tråden om hvem som er med osv da:) dere må velge selv hva dere vil være, men Guild name? noen som har noen forslag? vet selv ikke hva jeg skal være enda Guild forslag : Affliction Merciless Calamity Vitalize Truth Ethernal Apathy Filthy masse forslag, kom me forslag, vil bare ha et ord i navnet liksom, ikke sånne lange " OMFG GOLDFARMERS PLXPLX!" Endret 24. januar 2006 av Shade22 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) 3-4 venner og jeg skal starte horde der. Hører om de er med på guild. Warriorx2, Shaman og Priest. Erfaring fra endgame-raiding (MC og BWL). Navn enda ikke bestemt. Først og fremst pga. evig dårlig køtider til BGs for alliance på serveren jeg har mainen min, noe som gjør at den ikke er egnet til annet enn pve-raiding. Endret 24. januar 2006 av Quicko Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Ja, selv har jeg å MC/BWL/Onyxia experience, men, vet ikke om alle her kommer til å satse skikkelig, jeg kommer sikkert til å spille horden opp til 60, men jeg vet enda ikke hva jeg skal være =/ Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 jeg og en kompis skal starte alliance-guild der... les her for mer info... Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg er med! UD rogue eller warrior, er ikke sikker ennå Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Troll Paladin! neida, gimme a wand, så starter jeg prest mulig jeg er treig å få med meg ting, men på Trollbane som jeg starta kom migrering, så da sugde den... Endret 24. januar 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg er og med! Tror jeg da=\ Roguen min på 52 på FW lengter litt etter lvl60 da=\ Noen som syns jeg burde starte ny horde, eller heller lvl'e opp roguen?! takker på forhånd alle nerds <3 ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå