Wolverine Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Noen som sitter med en Ericsson T39? Kjøpte en brukt telefon i dag. Rimelig komplett pakke, men fikk ikke med noen CD. Regner med at dette skulle fulgt med. Spør derfor om noen har denne CD-en og om det er mulig med en kopi av denne. Wolverine [ Denne Melding var redigert av: Wolverine på 2002-09-13 00:46 ] Lenke til kommentar
Wolverine Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 *bump* Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Der datt'n, den "dritt'n" gett!! :wink: Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?templa...ivers&noredir=1 Lenke til kommentar
Wolverine Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Selve software-pakka ligger ikke der, men takker for linken likevel. Wolverine Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Vel, jeg hadde en gang to plater, men har gitt bort den ene alt. Og brenner har jeg ikke. Men dersom du stikker innom en klart-svar butikk, så kanskje de kan hjelpe deg?!? Ellers er det mulig å ringe til Ericsson her i Norge, dersom man holder en seriøs og høflig tone (som du sikkert gjør uansett) så kan det jo hende at de hjelper deg. Ericsson-folka er litt greiere en Nokia-tullingne. Ellers må jeg si at du har vært heldig med valg av telefon! Lenke til kommentar
Wolverine Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Takker for alle svarene jeg har fått. Nå har jeg ikke telefonen lenger, min far fikk tak i en r520m og den fikk jeg siden han ikke hadde behov for alle finessene på den. BTW: før jeg fikk den kontaktet jeg Ericsson support og spurte hvor jeg kunne laste ned programvare til t39m og fikk som svar at de sendte plata til meg med en gang... snakker om bra service :smile: r520m er virkelig en knallbra telefon :smile: Wolverine Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 16:44, skrev Wolverine:*bump* unngå dette: http://forum.hardware.no/nettikette.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå