Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ja, det er de som går i 10. nå som må begynne på noe annet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 phew! fint.. for jeg veit ikke hva jeg hadde gjort ellers Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ja, det er de som går i 10. nå som må begynne på noe annet. 5529112[/snapback] Jeg gjentar at det er fremdeles rykter, da ingen har sett noe skritflig som bekrefter det enda. Lenke til kommentar
magio Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Når jeg sa til fattern at jeg ville gå IKT til neste år bablet han i vei om det er ingen som bryr seg om folk som kommer derfra og ingen lærlingeplasser.. Noe sannhet i dette? Har veldig lyst til å gå der til neste år, men ikke hvis det ikke er noen lærlingeplasser å få Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Lettere å få lærlingplass enn jobb har jeg hørt! (man trenger helst høyere utdanning etter VGS for å få jobb) Endret 31. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
magio Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Tenker vel å ta forkurs til data ing etterpå kanskje. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ja, det er de som går i 10. nå som må begynne på noe annet. 5529112[/snapback] Jeg gjentar at det er fremdeles rykter, da ingen har sett noe skritflig som bekrefter det enda. 5529436[/snapback] Fikk i går høre både fra lærer og rådgiver at ALLE som går på vgs nå går etter gammel plan...Så grunnkurs elever går IKT sånn som det er nå! Men de som er født i 90' og skal gå der om 1,5 år går etter ny plan! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 På skolen min er det satt opp et IKT driftsfag VK2 kurs til høsten. Det er for de som har gått i klassa, og som har søkt på lærlingeplass, men ikke har fått noen, men vil alikevell ha fagbrevet. da tar du fagprøven etter ett år foran skolebenken. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Mhm, det er også det der jeg har tenkt til å søke.. Men tror jeg sliter litt.. Har rundt 4 i snitt.. Og det er eneste klassen her i området.. Og alle folk som har stått GK kan jo søke.. Så spørs om jeg ikke må gå noe annet :( Lenke til kommentar
One Winged Angel Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hmm.. Er det internat på Gausdal VGS, eller må en skaffe hybel utenom?? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hmm.. Er det internat på Gausdal VGS, eller må en skaffe hybel utenom?? 5547791[/snapback] Du må skaffe hybel selv. Bo enten i gausdal, eller lillehammer. Trenger du jobb mens du går der er vel lillehammer best å bo i. ca 20 min unna med buss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå