Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm.. ble litt overrasket over det her, trodde bigbrother var så mye større i sverige liksom..

 

Slik har «Big Brother»-interessen vært i Norge:

 

År: Seertall:

 

2001: 480 000

2002: 295 000

2003: 318 000

2005: 250 000

2006: 203 000

 

Slik har «Big Brother»-interessen vært i Sverige:

 

2000: 247 000

2002: 244 000

2003: 350 000

2004: 318 000

2005: 349 000

2006: 295 000

 

 

er jo ikke akkurat den store forskjellen... og sverige har vel bortimot dobbelt så mange innbyggere som her til lands?

 

kilde: db.no

Endret av phax
Lenke til kommentar
Jeg tror Jessica vinner, har snakket med flere som har svidd av 3-400 på mobilen for å stemme henne frem.

6155092[/snapback]

Det sier jo litt om de du snakker med, men det er helt klart Jessica-fans som er mest truende til å tømme kontantkortene sine.

 

Har darkness| kjøpt inn kontantkort, tro? :whistle:

6155155[/snapback]

 

Kjeften på deg grinebiter'n! :D Jeg har ikke stemt på noen denne gangen. Har brukt stemmer på å prøve å stemme ut Linn et par ganger, men da bare maks en stemme pr. uke :)

Lenke til kommentar
Både brenning av det norske flagg på 17. mai, voldsdømte og kriminelle deltakere og obskøne sexscener har gjort at flere har ment at serien har blitt for grenseløs
når brant dem flagget?

 

og når var det så obskøne sexscener der?

6155876[/snapback]

 

Ingen har brent flagget. Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Kan bli festlig å se hvem som vinner i kveld. Jeg likte Jessica en stund, men ble lei whiningen og puppene hennes, nå kan godt Richard eller Danne vinne for min del... Personlig er jeg mest opptatt av at sånne TV-greier alltid gir få kunder og ro til Kristin :)

Lenke til kommentar
Ja nå er finalen i gang! :woot:

 

Lurer på kossen det blir mellom muffe og Jessica når hun kommer ut eg.... :hmm:

 

Antar at det blir en smule annspent stemning..

6156994[/snapback]

 

Næh, det tror jeg ikke :) Jeg gleder meg forøvrig til Jessica og Robin får se hverandre igjen. Håper Robin fremdeles er forelsket i Jessica. De var et søtt par så lenge de ikke kranglet.

Lenke til kommentar
Da er det to stk igjen i huset!!

Jessica og Raggar!

 

GOGO RAGGAR :D

6157344[/snapback]

 

Jeg tror Richard har en liten fordel.

Han er eneste norske, og mange nordmenn stemmer på han fordi de vil at en nordmann vil vinne. Mens de var 3 svensker dere inne som måtte "dele" på stemmene.

 

Kan være en fordel?

 

Jeg håper på richard. Tror ikke jessica får så mange norske stemmer etter 17.mai hendelsen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...