Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Tydelig at hw.no er fullt av "pene" mennesker.

Forstår ikke hvorfor man skal kritisere folk etter utseende, iallefall ikke når de er med på BB eller andre reality. Er dette missekonkurranser eller?

 

 

Finalen i morgen går ikke i reprise senere på kvelden jo, så jeg får ikke sett den. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når har hun sagt at hun er så fryktelig pen da?

 

Og hva ER det som er galt med utseendet hennes? Klarer du ikke å forklare det engang?

6151233[/snapback]

 

Det har hu da vitterlig påpekt flere ganger! Hu har tilogmed ytret ønske om å bli Glamourmodell til Se og hør! Og jeg har sett bildene :sick:

 

Ingenting galt i å være stygg, så lenge man ikke ter seg som om man er drithot

Lenke til kommentar

Hva er galt med det bildet som ble postet?

 

Når har hun sagt at hun er så fryktelig pen da?

 

Og hva ER det som er galt med utseendet hennes? Klarer du ikke å forklare det engang?

6151233[/snapback]

Det har hu da vitterlig påpekt flere ganger!

Når da?

 

Hu har tilogmed ytret ønske om å bli Glamourmodell til Se og hør!

Og hva så?

 

Og jeg har sett bildene  :sick:

Hva er galt med dem?

 

Ingenting galt i å være stygg, så lenge man ikke ter seg som om man er drithot

6151279[/snapback]

Hvordan er hun stygg? Jeg synes hun ser helt normal ut, jeg.

Lenke til kommentar
*snip*

 

Om du synes hu ser fin ut så bra for deg. Ikke alle kan ha samme smaken uansett, da hadde det vært mange single mennesker der ute...

 

"Puppene er falske, håret er falskt , men jeg, jeg er 100% ekte" Yeah

 

"Jeg er voksen dame men kler meg som en 15 åring selv om klærne er noe for trange"

 

"Jeg synes jeg er mye bedre enn alle andre, derfor baksnakker jeg alle med alle"

 

(ja jeg vet det er ironisk med tanke på at jeg snakker stygt om henne, men mange vil være enige her)

 

Jeg er jente, jeg kjenner igjen en annen jente som har for høy selvtillit. Man ser det på måten de oppfører seg, på blikket deres, og på kroppsholdningen deres

 

Å, HA! Hu har jo sagt ved en annledning at "jeg synes vi alle ser bra ut" eller noe i den duren

Lenke til kommentar
Ingenting galt i å være stygg, så lenge man ikke ter seg som om man er drithot

6151279[/snapback]

 

Fei for din egen dør før du feier for andres....

6152589[/snapback]

 

Jeg er ikke med i bigbrother, så vi trenger ikke diskutere meg her. Om du synes jeg er stygg skal jeg ikke krangle med deg på den, men jeg er ikke den som sier stygge ting om andre forum-medlemmer uten at de har gjort noe for å fortjene det (ved å si noe stygt om meg først)

Lenke til kommentar

@ Linn Christin:

Alt jeg mente med den kommentaren min over var å utpoengtere hvor vanvittig tåpelig det er å rakke ned på en person pga utseende. Det er jo ingen hemmelighet at du aldeles ikke liker Linn, og for all del, deg om det, men jeg blir provosert av mennesker hvis beste argument er hvor "stygge" mennesker er. Om du tok det personlig så beklager jeg det, var ikke ment som et personangrep.

 

On topic:

 

Blir spennende i dag å se hvem som vinner!

Jeg tror de vil gå ut i denne rekkefølgen:

4.Plass : Jessica

3.Plass : Anton

2.Plass : Danne

1.Plass : Richard!

Da blir i vartfall Hanne fornøyd :yes:

6152710[/snapback]

 

Sånn kunne jeg og tenke meg og se det, og håper på nøyaktig samme rekkefølge. Selv om jeg tror at det kommer til å stå mellom Jessica og Richard.

 

Når Lordi vinner Melodi Grand Prix så kan vel også en råner vinne BB?? :D

Lenke til kommentar
Jeg tror det blir sånn:

 

4.plass: Anton

3.plass: Jessica

2.plass: Richard

1.plass: Danne

 

Vel, er kanskje ikke helt det jeg TROR, men det jeg HÅPER.. :p

6152737[/snapback]

no sånn jeg ser for meg også, men kanskje Jessica og Ricard bytter plass..

Lenke til kommentar
"Forlovelsen" mellom Jessica og Robin var jo helt tragisk. Hvor hjernedød går det an å bli?

 

Ja, Jessica er en bråkmaker som ikke tar hensyn til andre. Hun er "ærlig", men på en frekk, avskyelig og motbydelig måte.

6148776[/snapback]

Der kan du se, påstanden din om at hun var løgnaktig holdt ikke engang ord.

6149885[/snapback]

Du legger kanskje merke til at jeg bruker ""?

6150693[/snapback]

 

Du brukte ikke "" på løgnaktig.

Lenke til kommentar
Jeg tror Jessica vinner, har snakket med flere som har svidd av 3-400 på mobilen for å stemme henne frem.

6155092[/snapback]

 

har et poeng der.. er mest fjortiser som digger jessica, og de er vel egentlig de som er dum nok til å bruke masse penger på at favoritten deres skal vinne.

 

andre folk sender vel en stemme eller no bare, med mindre det er kjenninger og familie.

Lenke til kommentar
Jeg tror Jessica vinner, har snakket med flere som har svidd av 3-400 på mobilen for å stemme henne frem.

6155092[/snapback]

Det sier jo litt om de du snakker med, men det er helt klart Jessica-fans som er mest truende til å tømme kontantkortene sine.

 

Har darkness| kjøpt inn kontantkort, tro? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...