Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Carina har da innrømt at hun er forleska i Anton så han må da ha gjort noke riktig ;)

6143894[/snapback]

 

Hvis ikke det bare var et desperat forsøk for å bli? Kanskje hun har skjønt at publikum har fått med seg sjongleringen hennes :p

6144904[/snapback]

Nei hun skrev det på nettmøtet på BigBrother.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er slik at stemmene fra norge og sverige

blir likestillt så blir resultatet følgende:

 

Richard : 50%

Jessica : 24%

Anton : 19%

Danne : 7%

 

Konklusjon.

Svenskene gir Richard 10% og de andre svenskene

deler på de 90% resterende stemmene.

(Se fordeling på BBVote)

Mens Norge bare har en person igjen. Og han får 90%, mens

svenskene deler de resterende 10%.

Da får du overnevnte resultat hvis stemmen regnes prosentvis.

Hvis ikke så får ikke richard mer enn maks 15-20%.

Dette fordi det sikkert er 5 ganger så mange svensker som ser på BB.

Lenke til kommentar
Jeg setter ærlighet veldig høyt, og selv om Jessica har mange feil ved seg som person, og feiltrinn i fortiden, så har hun vært ærlig om det fra dag 1.

Hun bruker bevisst sin bakgrunn for at hun skal bli kjendis og kunne leve stort når hun kommer ut. I følge bestevenninnen i allefall.

 

Jeg lurer også litt på din definisjon av "ærlighet". Det er en ting å være ærlig (nå er Jessica en løgnaktig attention-whore, men la oss nå glemme det for et øyeblikk), men det går an å oppføre seg som folk.

 

Jessica er ufin, løgnaktig, oppmerksomhetssyk, voldelig, osv. Hun er ikke en verdig vinner.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke automatisk på tabloidpressen (går ut i fra at det er der folk har det fra), og heller ikke på venninnen hennes.

 

Hvordan er Jessica løgnaktig da?

 

Definisjonen på en verdig vinner vil forandre seg etter hvem du spør. Du mener kanskje at den personen som har oppført seg mest eksemplarisk, fortjener å vinne Big Brother. Jeg mener at de personene som har gitt best underholdning burde vinne. Derfor sitter jeg igjen med Jessica, Danne og Richard. Danne ga god underholdning i Sonen, samt at han er en veldig likbar person. Richards personlighet er bare gøy å se på, særlig når han setter i gang å synge for fullt. Jessica har skapt mye blest, og til tider er hun kjempesøt som person, morsom og gøyal. Samuel har desverre gått ut for lenge siden, men han var også en av mine favoritter. Han laget mye god underholdning.

Lenke til kommentar

Tror du ikke folk engasjerte seg i Jessica og Muffe-episoden? Eller da Jessica og Robin forlovet seg? Hvor mye kvalm har egentlig Jessica laget? Hun har vært til tider litt støyete, men det har likefullt Samuel vært, og det så jeg aldri noen reaksjon på (untatt da han urinerte over alt..). De reagerte maks da Jessica kastet en flaske etter Carina. Da Carina traff Thommy i trynet med et kubbelys vakte det ikke store oppsikten hos de andre deltagerne. Da Carina og husker ikke hvem hadde matkrig, var det ikke klaging. Da Samuel hadde sex med mange der inne, reagerte ingen. Linn sier hun er så fornøyd med seg selv for å ikke ha hatt sex, og at hun ikke trengte å oppføre seg billig for å komme så langt som hun gjorde. Det er feil. Linn bedrev allerede helt i starten seksuelle aktiviteter, og oppførte seg som en oppmerksomhetshore da hun gikk rundt og skrek "Hvem har hatt fingrene opp i fitta mi!!" Hun har også drevet og klint med Anna, sagt at hun ville ha sex med henne osv. Carina har også oppført seg minst like ille som Jessica. Hun har spilt Danne og Anton mot hverandre, helt til det ikke gikk mer. Da fant hun ut at det var best å velge Anton siden han var eneste som fremdeles ville ha henne. Hun har flørtet med alle guttene, inkludert Jessicas forlovede. Hvis noe skjedde henne, så var alt så mye verre for henne enn alle andre.

Lenke til kommentar
"Forlovelsen" mellom Jessica og Robin var jo helt tragisk. Hvor hjernedød går det an å bli?

 

Ja, Jessica er en bråkmaker som ikke tar hensyn til andre. Hun er "ærlig", men på en frekk, avskyelig og motbydelig måte.

6148776[/snapback]

 

Der kan du se, påstanden din om at hun var løgnaktig holdt ikke engang ord.

Lenke til kommentar
"Forlovelsen" mellom Jessica og Robin var jo helt tragisk. Hvor hjernedød går det an å bli?

 

Ja, Jessica er en bråkmaker som ikke tar hensyn til andre. Hun er "ærlig", men på en frekk, avskyelig og motbydelig måte.

6148776[/snapback]

Der kan du se, påstanden din om at hun var løgnaktig holdt ikke engang ord.

6149885[/snapback]

Du legger kanskje merke til at jeg bruker ""?

Lenke til kommentar
Jeg er skuffet... hadde gleda meg til å se ansiktet til Linn når hun fikk se videoen med "Linns tid i huset". Hu hadde fått seg en "rude awakening" hva anngås utseendet hennes  :ermm:

6150472[/snapback]

Jaha? Fordi?

Jeg har ikke fått med meg at hun har gått rundt å sagt at hun syns hun er så pen osv.

Hva er så jævla galt med utseende hennes?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...