Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Om hun er riktig klok spørs vel hvilke rusmiddler det er snakk om, Heroin er værre enn lettøl.

6139434[/snapback]

Mener det var snakk om amfetamin eller no i den gata. regner med det er derfor hun har lagt sånn på seg inni huset også, hun er vel ikke vant til og måtte trene for og holde kiloene borte, andre saker som fikser sånn på utsiden... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satser på Richard:-)

6141631[/snapback]

Ja, det hadde vært morro. Men jeg tror det er litt slik som med Carl Fredrik i fjor; han appelerer litt for lite til SMS-generasjonen. Tror det er få som tømmer kontantkortet for Richard, for å si det slik.

Lenke til kommentar

Yeah, Linn er ute. Hvor herlig var ikke det da? Dette har jeg ventet lenge på. De 4 finalistene synes jeg fortjener å være der de er. Kunne ikke vært noen andre, synes jeg. Gleder meg til mandag. Skal jobbe, men satser på at finalen sendes senere på kvelden/natta også ;)

Lenke til kommentar
Enten Richard eller Danne. Begge fortjener det like mye igrunn, og begge er seg selv helt og holdent.

6141471[/snapback]

Hvordan vet du det, kjenner du dem? ;)

Alle er seg selv, tror du man kan gå 4 mnd uten å være seg selv?

Alle har nok "spilt" litt, særlig i begynnelsen, noe som er normalt.

Richard kan godt vinne, han skal gifte seg og da kan de få et meget fint bryllup! :)

Lenke til kommentar

Vel, Jessica er den eneste man kan være 100% sikker på er ærlig angående hva hun skal bruke pengene på i hvert fall. Personlig så driter jeg i hva vinneren kommer til å bruke pengene på. Det får være opp til hver enkelt å bestemme. Så lenge enten Jessica, Danne eller Richard vinner, så er jeg fornøyd. Håper ikke at Anton vinner (den snobben). Var digg å høre at Linn hadde gått ut. Hahaha, tipper hun ble snurt når hun måtte gå uten å møte applauderende publikum i salen, samt at hun tapte for Jessica :D

Lenke til kommentar

Jeg setter ærlighet veldig høyt, og selv om Jessica har mange feil ved seg som person, og feiltrinn i fortiden, så har hun vært ærlig om det fra dag 1. Hun greier som oftest å se sine feil selv, og det er en bra egenskap i mine øyne. Anton derimot, han ser ikke sine egne feil for fem flate øre. Han tror tydeligvis at han er dødsflink til å synge, danse, megle og what ever. I tillegg har han bevist at han mangler ganske mange sosiale antenner når det gjelder Carina. Og dette er personen som liksom henger i snobbesamfunent i Stocholm. Haha, han kommer vel ikke inn noen steder nå lenger :p

Lenke til kommentar
Jeg setter ærlighet veldig høyt, og selv om Jessica har mange feil ved seg som person, og feiltrinn i fortiden, så har hun vært ærlig om det fra dag 1. Hun greier som oftest å se sine feil selv, og det er en bra egenskap i mine øyne. Anton derimot, han ser ikke sine egne feil for fem flate øre. Han tror tydeligvis at han er dødsflink til å synge, danse, megle og what ever. I tillegg har han bevist at han mangler ganske mange sosiale antenner når det gjelder Carina. Og dette er personen som liksom henger i snobbesamfunent i Stocholm. Haha, han kommer vel ikke inn noen steder nå lenger :p

6143841[/snapback]

Carina har da innrømt at hun er forleska i Anton så han må da ha gjort noke riktig ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...