Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Jessica gjorde det fordi "Jessica kan gjøre hva faen hun vil". Hun burde tenkt seg om to ganger når Linn og Richard ga uttrykk for at sånn gjør man ikke med det Norske flagg, og til og med på 17 Mai. Hun skulle respektert at to der inne ikke ville hun skulle gjøre det med flagget.

6131718[/snapback]

Helt enig, det blir som om jeg skulle ha brent en bibel eller pisset på den amerikanske konstitusjonen bare fordi jeg ikke bryr meg særskilt om de.

Jessica er en drittunge ut av kontroll og er ingen verdig vinner uansett hvordan man vrir og vender på det. Om jeg hadde brydd meg nevneverdig om Big Brother hadde jeg stemt på råneren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror Jessica gjorde det av samme grunn som Otto Jespersen brente det amerikanske flagget og nyetestamentet. Det er patetisk at man skal opphøye en gjenstand på denne måten. Jeg vedder på at 90% av folk som reagerer på dette, reagerer kun fordi de er oppvokst med at slik gjør man ikke. Den nasjonalistiske følelsen er bare tillært, ergo ikke ekte.

Jeg NEKTER (ok, jeg kan ikke gjøre så veldig mye med det) å la Linn vinne denne kampen. Hun fikk Jessica til å klippe i stykker flagget for å sanke egne stemmer, og få Jessica i et dårlig lys.

Lenke til kommentar

At man mener det er patetisk rettferdiggjør ikke en handling som støter utrolig mange mennesker.

Jessica er født med fri vilje. Det var ingen som tvang henne til å ødelegge det norske flagget. Hun har fremstått som en idiot gjennom hele programmet og det var bare et tidsspørsmål før hun skulle det store egget.

Lenke til kommentar

Det var Linn som fremprovoserte det hele, ved å si "Klipp istykker flagget da, og se hvor populær du blir". Linn visste at Jessica kom til å gjøre det, og etterpå satt hun og Richard og storkoste seg med at populariteten til Jessica nå hadde sunket til bunns. Dette viser at Linn ikke var opptatt av flagget i seg selv, men det å stille Jessica i et dårlig lys. Vedder på den stygge ghettotøsen ikke bryr seg møkka om det norske flagget ellers.'

EDIT: Sånn btw, så har ikke Jessica mistet så mange stemmer som alle skal ha det til. Da denne reportasjen kom i Dagbladet, reagerte folk, men ikke nok til at de gidder å stemme på alle andre utenom Jessica når de ikke ser på BB uansett.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
"Så sejer hon at ja' "disrespect the nårwiidjen pii-iple', ja' gör vel för faaaan inte det

ææææsj, jeg hater at jessica snakker engelsk med svensk tonefall, æææææææææ

6132039[/snapback]

LOL? Anna var den store engelsk-svensk-snakkeren.

Lenke til kommentar
"Så sejer hon at ja' "disrespect the nårwiidjen pii-iple', ja' gör vel för faaaan inte det

6132039[/snapback]

6132182[/snapback]

hun også.. men jessica tror hun er kul da hun snakker engelsk.. Anna bare gjør det og tenker ikke over det (blond som hun er)

Derfor tenker jeg ikke spesiellt over det da Anna gjør/gjorde det..

Men jessica da hun ser på kameraet (tror hun er skikkelig gangster) og jodler i veg :o

Lenke til kommentar
Det var Linn som fremprovoserte det hele, ved å si "Klipp istykker flagget da, og se hvor populær du blir". Linn visste at Jessica kom til å gjøre det, og etterpå satt hun og Richard og storkoste seg med at populariteten til Jessica nå hadde sunket til bunns. Dette viser at Linn ikke var opptatt av flagget i seg selv, men det å stille Jessica i et dårlig lys. Vedder på den stygge ghettotøsen ikke bryr seg møkka om det norske flagget ellers.'

EDIT: Sånn btw, så har ikke Jessica mistet så mange stemmer som alle skal ha det til. Da denne reportasjen kom i Dagbladet, reagerte folk, men ikke nok til at de gidder å stemme på alle andre utenom Jessica når de ikke ser på BB uansett.

6132086[/snapback]

Irrelevant, hun klippet i flagget, noe er idioti uansett hvordan du vrir og vender på det.

Tror uansett ikke hun mister så mange stemmer i og med at den jevne Big Brother-seer ikke akkurat er samfunnsengasjert.

Lenke til kommentar

Til dere som lurte på (U)lovligheten av flaggklippingen, så kan jeg opplyse at det ikke er forbudt i sverige, slik det er i norge. Ytringsfriheten er tydeligvis litt mer omfattende på det punktet der. (uten at jeg dermed forsvarer det som er gjort)

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar

6132039[/snapback]

6132182[/snapback]

hun også.. men jessica tror hun er kul da hun snakker engelsk.. Anna bare gjør det og tenker ikke over det (blond som hun er)

Men jessica da hun ser på kameraet (tror hun er skikkelig gangster) og jodler i veg :o

6132199[/snapback]

Tror ikke noen der inne driver og ser så mye på kameraene med vilje. Har heller ikke fått inntrykk av at Jessica føler at hun er så kul selv. Hun er en jente som liker å tulle å ha det gøy.

Lenke til kommentar
Linn visste at Jessica kom til å gjøre det, og etterpå satt hun og Richard og storkoste seg med at populariteten til Jessica nå hadde sunket til bunns. Dette viser at Linn ikke var opptatt av flagget i seg selv, men det å stille Jessica i et dårlig lys. Vedder på den stygge ghettotøsen ikke bryr seg møkka om det norske flagget ellers.'

6132086[/snapback]

Så du er tankeleser du? Kan du lære meg å lese anres tanker og? :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg NEKTER (ok, jeg kan ikke gjøre så veldig mye med det) å la Linn vinne denne kampen. Hun fikk Jessica til å klippe i stykker flagget for å sanke egne stemmer, og få Jessica i et dårlig lys.

6131816[/snapback]

LOL LOL LOL!

Hahaha, så bra! :D

Alt som skjer er Linns feil! ROTFL!

Hoho, jeg tror jeg dør på meg... Nesten så jeg får lyst til å bruke noen tusenlapper på å stemme slik at Linn kanskje vinner BB :D

Lenke til kommentar

6132039[/snapback]

6132182[/snapback]

6132199[/snapback]

Tror ikke noen der inne driver og ser så mye på kameraene med vilje. Har heller ikke fått inntrykk av at Jessica føler at hun er så kul selv. Hun er en jente som liker å tulle å ha det gøy.

6135220[/snapback]

Hun satt i confession, og ytret sine meninger.. Da var hun seriøst, så også på et kamera.. snakket engelsk og lekte gangster..

Men uansett, det er mitt utrykk av henne.. jeg har dannet et lite "hat" mot henne pga ting hun har gjort, så er vel derfor :p

Lenke til kommentar
Arg, det der skulle Jessica virkelig ikke gjort.

Det norske flagg er symbolet på vår norske nasjon, det er respektløst å holde på slik som hun gjorde, spesielt på 17 mai!

Kanskje ikke alle tar dette seriøst, men når Linn gav utrykk for det, kunne hun latt være. Så utrolig barnslig og umodent gjort. Håper virkelig hun mister mange stemmer nå.

Jeg er enig med Mirann, Linn er heller ikke min favoritt, men hun forsvarte seg bra nå. Beholdt roen også, for det meste.

6128976[/snapback]

Bare se. Hvordan ha seier og en million kroner i sin hule hånd det ene minuttet og ingenting det neste.

Jessica DREIT seg loddrett ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...