Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja Jessica kan ikkje innrømme at ho har tapt en diskusjon, og ho var seriøst heelt p bærtur.

 

For en gangs skyld så var eg helt enig med Linn. Eg setter ikkje flagget så utrulig høgt, men eg respekterer da folk som gjer det. Nå håper eg virkelig ikkje Jessica vinner. For en så dum person bør seriøst ikkje vinne. Ho trur fortsatt diskusjonen handla om kor masse folk er verdt... :nei::thumbdown::wallbash:

Lenke til kommentar

Arg, det der skulle Jessica virkelig ikke gjort.

Det norske flagg er symbolet på vår norske nasjon, det er respektløst å holde på slik som hun gjorde, spesielt på 17 mai!

 

Kanskje ikke alle tar dette seriøst, men når Linn gav utrykk for det, kunne hun latt være. Så utrolig barnslig og umodent gjort. Håper virkelig hun mister mange stemmer nå.

 

Jeg er enig med Mirann, Linn er heller ikke min favoritt, men hun forsvarte seg bra nå. Beholdt roen også, for det meste.

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar

Har hatt Jessica som favoritt for det meste, men etter dette med det Norske flagget i dag, dets betydning, vår uavhengighet fra Sverige og Danmark og barns glede over og kunne vifte med det Norske flagg og føle glede.

 

Etter dette har Jessica tapt tusener av stemmer i Norge og kommer garantert ikke til og vinne hvis hun går til finalen og det står om henne og en annen.

 

Dette er selvforskyld selv om Linn forsto at Jessica hadde gravd sin egen grav.

 

Sin egen dumhet kan Jessica ikke klandre andre for og hun vil få se konskvensene av henne egen oppførsel mot den Norske selvstendighet og flagg.

 

Etter dette er hun ikke min favoritt lenger, jeg vil avvente med og se hvem som går ut på lørdag, men vil uansett stemme på Jessicas utfordrer.

Lenke til kommentar

Nå vil ikke Jess få min stemme.

 

Jeg var ikke nødvendigvis helt enig med Linn, og synes hu overreagerte noe da stakkars blonde Anna hadde flagget rundt seg.

 

Jeg setter ikke flagget så høyt, men jeg reagerte da Jess begynte å snakke stygt om 17. Mai. At Nordmenn "setter seg så høyt" og bla bla bla.

 

Sorry Jess, men om du ikke har driti på draget før, klarte du det fint nå. Min stemme får du iallefall ikke!

Lenke til kommentar

"Så sejer hon at ja' "disrespect the nårwiidjen pii-iple', ja' gör vel för faaaan inte det ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ"

 

Hehehe jeg måtte le godt da hu sette igang som verst :D

Danne burde vinne, Richard er blitt for sjølgod.

Lenke til kommentar

Utrolig at dere gidder å reagere så sterkt på dette. Det er holdningen bak handligen som spiller noen rolle, og Jessica sier selv at hun ikke gjorde det fordi hun ikke respekterte det norske folket. Linn er langt i fra noe mer verdig vinner enn Jessica. Problemet er at noen har gullfiskhukommelse, og bare husker hva som har skjedd den siste uken når de stemmer. Linn har fra dag 1. vært en person jeg ikke har likt, og etter hva jeg har fått inntrykk av så har det vært slik for mange andre også, men det er altså glemt bare fordi Jessica klippet i stykker et flagg.

 

Jeg må innrømme at jeg har mistet troen på at Jessica skal vinne, siden det er så mange som har vendt ryggen til - men hvis Linn vinner, så er det faen meg en skandale.

 

Personlig synes jeg det blir feil dersom folk stemmer på andre bare for å forhindre at Jessica vinner. Nå skal man stemme på sin favorittkandidat, og da bør man heller stemme på den man faktisk ønsker skal vinne.

Lenke til kommentar

Helt normalt og bra at folk stemmer på andre for å hindre noen i å vinne, syns jeg.

 

Utrolig at dere gidder å reagere så sterkt på dette. Det er holdningen bak handligen som spiller noen rolle, og Jessica sier selv at hun ikke gjorde det fordi hun ikke respekterte det norske folket.

 

Jessica gjorde det fordi "Jessica kan gjøre hva faen hun vil". Hun burde tenkt seg om to ganger når Linn og Richard ga uttrykk for at sånn gjør man ikke med det Norske flagg, og til og med på 17 Mai. Hun skulle respektert at to der inne ikke ville hun skulle gjøre det med flagget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...