Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan ikke stemme Jessica ut, denne gangen stemmer man på de man vil skal vinne :)

 

Jeg driter egentlig i om noen klipper i stykker et flagg av prinsipp. Otto Jespersen brente jo det amerikanske flagget. Brydde meg ikke da heller. Han gjorde det mest MOT USA, mens Jessica gjorde det fordi hun synes folk er for opphengt i flagg. Personlig så synes jeg det høres hysterisk morsomt ut å provosere Linn på denne måten, men jeg ville nok aldri gjort noe sånt selv.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noe forhold til flagget jeg heller egentlig. So I couldn't care less.

 

Heldigvis blir man ikke putta i fengsel for å gjøre slike ting i den siviliserte delen av verden. Da er det ikke langt igjen før folk blir putta inn for å ha "feil" meninger også. Midt-Østen here we come.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Er til dels enig, men i realiteten er ikke flagget en tøybit, det representerer Norges historie og som nasjon.. Så det hun gjør er å "pisse" på en hel nasjon.

 

Jeg mener at det er foranledningen til handlingen som er det viktige. Hvis Jessica hadde gjort dette FORDI hun hatet Norge, så hadde det vært en metode å provosere på, men i dette tilfellet ville hun jo selve holdningen til flagg til livs, og da har hvorvidt man blir provosert eller ei med å gjøre om man er enig med det synspunktet. Siden jeg er enig med synspunktet, blir dette kun en artig provokasjon i mine øyne. Hadde Mullah Krekar gjort det samme, hadde jeg ikke synes det hadde vært like artig. :)

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan Jessica ville reagert om noen klippet i stykker tskjorta te Robin som hun har som minne, og si at det bare er et tøystykke som vi bare kan gi faen i..

 

Var helt teit og idiotisk gjort av Jessica!

6122036[/snapback]

 

Linn har ikke det samme forholdet til flagget som Jessica har til Robins tskjorte. Dessuten så ba jo Linn om det da hun sa at Jessica kunne prøve å klippe det i stykker.

Lenke til kommentar

Det norske flagget representerer nasjonen Norge. Det er klart at hvis man hater det at det eksisterer nasjonalstater, så har man ikke noe til overs for symboler som representerer dem.

 

Nå er det ikke et problem i seg selv at Jessica er en liten tomhjernet wannabe-rebell. Var dette hennes eget flagg, eller ramponerte hun noen andre sin eiendom?

 

Hvis det var hennes flagg så får hun gjøre som hun vil med det. Hvis ikke, så var det et overtramp fra hennes side.

Lenke til kommentar
Linn: Når puppene henger til nedenfor albuene er det en god ide å bruke BH.....

 

:sick:

6122194[/snapback]

Ikke alle har sånne små myggstikk som deg vet du. Hvis man har litt store pupper så hender det ofte at de ikke står rett ut fra kroppen slik myggstikk pleier å gjøre :)

Lenke til kommentar
Linn: Når puppene henger til nedenfor albuene er det en god ide å bruke BH.....

 

:sick:

6122194[/snapback]

Ikke alle har sånne små myggstikk som deg vet du. Hvis man har litt store pupper så hender det ofte at de ikke står rett ut fra kroppen slik myggstikk pleier å gjøre :)

6122213[/snapback]

 

Du vet tydeligvis ikke noe om mine "myggstikk" :!:

 

Jeg gleder meg til Linn får se seg selv på storskjerm når hu kommer ut av huset. Hu kommer til å bli sjokkert når hun oppdager at hu ikke ser ut som en glamourmodell :D

 

EDIT: Både Carina og Anna hadde store (falske) pupper, men i motsetning til Linn sine tar de seg godt ut

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
lol, det er normal folkeskikk og bruke bh

6122220[/snapback]

 

Dette må være noe nytt som jeg ikke har fått med meg.

6122247[/snapback]

hvis de henger ned mener jeg

6122266[/snapback]

Nå er du bare overfladisk. Det har lite med folkeskikk å gjøre.

Lenke til kommentar
lol, det er normal folkeskikk og bruke bh

6122220[/snapback]

 

Dette må være noe nytt som jeg ikke har fått med meg.

6122247[/snapback]

hvis de henger ned mener jeg

6122266[/snapback]

 

Jeg er enig jeg! Man bør absolutt bruke bh. Unntaket er dersom puppene ser utrolig bra ut selv om man ikke har bh på seg. Ingen burde være ufrivillig vitne til å måtte se hengepipper og nipples til ei stygg, tjukk voksen dame

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...